Du var nått jäkla produktiv! Ser riktigt bra ut, nu känner jag mig lat själv.
Vad är det för tyger du använder för sätena, och har du några tips att ge om hur man gör det? Tänkte själv klä om sätena i min Calibra så kan behöva lite råd..
Det svarta tyget kallas Skype o är fejk skin o det röda är galon också en typ av fejk skin. Jadu, jag kan säga att tyget på sätena sitter nått jävla bra med "ståltråd" som du får hålla på o trixa med. Men sen när du fått av alla tygdelar ifrån sätena kan du ju ha det som en mall. Du får fråga om du kör fast, det är pilligt men blir fint
grymt bygge,, kommer bli bra det där. vill bara säga en sak om ändröret, hade själv såna o jag bytte dem två gånger,, grejen med dem är att färgen ändras efter nån vecka o blir gulaktig
grymt bygge,, kommer bli bra det där. vill bara säga en sak om ändröret, hade själv såna o jag bytte dem två gånger,, grejen med dem är att färgen ändras efter nån vecka o blir gulaktig
Precis som vilket annat rostfritt ändrör som helst, bara att polera ofta
använd autosol på utblåset så blir det som nytt om det blir miss färgat
tackar för tipset
Ställde ner bilen på alla 4:a idag för första gången jävlar va gött det kändes:P såg bra ut
Dagens: Va tvungen o städa garaget så jävla mkt skit, så passade på o ta kort på bilen. Ser bra ut tkr jag. SÅ nu ska jag bara bättra på finishen sen blir det lack
Ps. Kommer bli lägre i bak ^^
sedan en bild på ett av sätena under utveckling, det ska spännas fast o det ska sys ytterliggare lite mer som ni kanske ser
Början på baslåde bygget, ser för stunden ganska tråkig ut xD men blir nog bra när den är klar Ps. Skivorna är bara sågade på bilden har inte satt ihop det så noggrant på bilden som ni nog ser