Ska ju köpa alldeles förmånga uniballs snart till Maximans bakvagn och skulle behöva ha tips på prisvärda inköpsställen, gärna utomlands så billigt som möjligt. Framför allt M12 och M14
chassie.nu vet jag redan, och dom är svindyra.
Edit: Har hittat några roliga sidor i England, problemet där är bara att allt är UNF Och de som finns metriskt är fan nästan lika dyrt som i Sverige
Aja, jag får väl vänta tills vanliga människor är uppe och kan ge mig massa hemsidor
Nu vill jag veta fler utländska sidor, svensk moms och monsterpålägg klarar ja inte av. Givetvis har jag använt google, men det är en djungel och då kan man fråga folk om de vet vettiga bra ställen
Ingen som vet vad Uniballs/länkhuven heter på tyska?
Tänk på att även skaffa dammskydd till dina uniballs, det är ett minimikrav från sfro för att få använda uniballs. Dom rekomenderar dessutom att inte använda uniballs på gatbilar då dom har tendens att börja glappa. Seriösa racingteam osv som har uniballs på sina bilar brukar få byta med 1-2års intervaller. Liten påminnelse från mig bara
Iaf för att sfro ska godkänna dom. Ska du ha sån finish på underredet att dammskydd inte passar in designmässigt? form följer funktion, brukar alltid bli bäst i slutändan så och dammskydd förlänger ju livslängden avsevärt på uniballsen
Iaf för att sfro ska godkänna dom. Ska du ha sån finish på underredet att dammskydd inte passar in designmässigt? form följer funktion, brukar alltid bli bäst i slutändan så och dammskydd förlänger ju livslängden avsevärt på uniballsen
Dom där små ballongliknanade sakerna ser ju förjävliga ut, pajjar ju hela looken med uniballs. Men jag får väl slänga på dom under besiktningen.
Hittat 12st uniballs med svetsände och stoppmutter för 2000kr nu i England, då är de inget skit men givetvis inga dragracingprylar. De klarade 12000 lbs låter de vettigt?
Dom där små ballongliknanade sakerna ser ju förjävliga ut, pajjar ju hela looken med uniballs. Men jag får väl slänga på dom under besiktningen.
Fast vem fan kör uniballs för utseendets skull?
Om man nu lägger ner flera tusen på lite leder vore de ju fint om de syns De ser ju rally ut:) Jag ska väl iofs främst ha de för att de är enklast att ha vid customtillverkning, sen så är de ju stumt o bra!