2632
Sök

Tråden om Bilsport Custom motorshow 2009 på ELMIA

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
ja, som ovan.

nån mer som ska dit å ställa ut eller bara kolla?

Nån som har gjort det förut hur gick det?

http://www.custommotorshow.se/2009/index.php

44 Inlägg
15 januari 2009
ska nog dit med 240in smile och kolla lite smile

328 Inlägg
15 januari 2009
ska dit å kolla smile

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
15 januari 2009
Ska nog dit, hoppas få åka med polarn.

Lev livet, det kan ta slut fort

44 Inlägg
15 januari 2009
vilket datum är det`? är det vid påsk? hur kontaktade dom dej för att ställa ut bilen smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
Robinho7 skrev:
vilket datum är det`? är det vid påsk? hur kontaktade dom dej för att ställa ut bilen smile

det är påsk helgen ( 20 - 13 ) aprill smile du får anmäla dig själv. antingen blir du " anmäld" eller så blir du antagen och får en liten slant för att komma och ställa ut. boende ingår oxå såklart smile.

Gå in på  www.custommotorshow.se och anmäl ditt fordon till höger i rutan smile

Göra ett försök kanske? smile

Sanizz
15 januari 2009
Bor 6mil söder om elmia så jag är stammis. Skulle aldrig få för mig att missa en utställning haha. Synd bara att man inte själv har något att komma med!

44 Inlägg
15 januari 2009
Dark_Angel skrev:
Robinho7 skrev:

det är påsk helgen ( 20 - 13 ) aprill smile du får anmäla dig själv. antingen blir du " anmäld" eller så blir du antagen och får en liten slant för att komma och ställa ut. boende ingår oxå såklart smile.

Tror du det e ngn ide med 240in? det kanske kan vara värt ett försök iaf smile

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
15 januari 2009
jag skulle vilja åka ditt men jag vet inte om jag är på Gotland eller på fast landet då

Nissan Silvia

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
Robinho7 skrev:
Dark_Angel skrev:
Robinho7 skrev:

Ja men själv klart ska du prova. och självklart kommer du få ställa ut med den. Den är ju riktigt fin. ser super fräch ut, så det e nog inga problem smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
Sanizz skrev:
Bor 6mil söder om elmia så jag är stammis. Skulle aldrig få för mig att missa en utställning haha. Synd bara att man inte själv har något att komma med!

jasså smile kul för dig smile själv äker man ett antal mil och timmar för att komma dit haha smile

44 Inlägg
15 januari 2009
Dark_Angel skrev:
Robinho7 skrev:
Dark_Angel skrev:

Ja men själv klart ska du prova. och självklart kommer du få ställa ut med den. Den är ju riktigt fin. ser super fräch ut, så det e nog inga problem smile

okey får nog göra det då smile jadå den ser rätt okey ut smile din bil ser ju oxå väldigt bra ut smile

typ..eh..va?
582 Inlägg
15 januari 2009
Självklart ska man dit o kolla big_smile

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
Robinho7 skrev:
Dark_Angel skrev:
Robinho7 skrev:

okey får nog göra det då smile jadå den ser rätt okey ut smile din bil ser ju oxå väldigt bra ut smile

Jo vars tack smile men ännu bättre om ca en vecka, då sido kjolarna och Alla sido motiv är klara hehe smile

67 Inlägg
15 januari 2009
haha vågar man försöka komma med:P?

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 januari 2009
Trådstartare
hekas skrev:

det gör du alldeles säkert smile

väldigt snygg bil smile

44 Inlägg
15 januari 2009
Dark_Angel skrev:
Robinho7 skrev:
Dark_Angel skrev:

Jo vars tack smile men ännu bättre om ca en vecka, då sido kjolarna och Alla sido motiv är klara hehe smile

jasså fan va nice, får kolla på den då smile jag håller på och letar efter en original turbo till min 240 har ju en b230et motor i men hittar ingen vore kul o få iordning den nu smile

67 Inlägg
15 januari 2009
Dark_Angel skrev:
hekas skrev:

det gör du alldeles säkert smile

väldigt snygg bil smile

haha jag ställa ut min:P..?

Sanizz
15 januari 2009
Dark_Angel skrev:
Sanizz skrev:

jasså smile kul för dig smile själv äker man ett antal mil och timmar för att komma dit haha smile

Haha inte lätt när det är svårt, lider med dig smile fast det är lätt värt resan när du väl kommit fram så inget att vara deppig över hahah smile

236 Inlägg
15 januari 2009
D klart man ska till elmia men blir nog att jag åker för min är antagligen på lack då.
men missa elmia d händer inte:P

D blir inte bättre lr roligare än vad man gör d till

Sök