vilket datum är det`? är det vid påsk? hur kontaktade dom dej för att ställa ut bilen
det är påsk helgen ( 20 - 13 ) aprill du får anmäla dig själv. antingen blir du " anmäld" eller så blir du antagen och får en liten slant för att komma och ställa ut. boende ingår oxå såklart .
Bor 6mil söder om elmia så jag är stammis. Skulle aldrig få för mig att missa en utställning haha. Synd bara att man inte själv har något att komma med!
vilket datum är det`? är det vid påsk? hur kontaktade dom dej för att ställa ut bilen
det är påsk helgen ( 20 - 13 ) aprill du får anmäla dig själv. antingen blir du " anmäld" eller så blir du antagen och får en liten slant för att komma och ställa ut. boende ingår oxå såklart .
Bor 6mil söder om elmia så jag är stammis. Skulle aldrig få för mig att missa en utställning haha. Synd bara att man inte själv har något att komma med!
jasså kul för dig själv äker man ett antal mil och timmar för att komma dit haha
Ja men själv klart ska du prova. och självklart kommer du få ställa ut med den. Den är ju riktigt fin. ser super fräch ut, så det e nog inga problem
okey får nog göra det då jadå den ser rätt okey ut din bil ser ju oxå väldigt bra ut
Jo vars tack men ännu bättre om ca en vecka, då sido kjolarna och Alla sido motiv är klara hehe
jasså fan va nice, får kolla på den då jag håller på och letar efter en original turbo till min 240 har ju en b230et motor i men hittar ingen vore kul o få iordning den nu
jasså kul för dig själv äker man ett antal mil och timmar för att komma dit haha
Haha inte lätt när det är svårt, lider med dig fast det är lätt värt resan när du väl kommit fram så inget att vara deppig över hahah