okey får nog göra det då jadå den ser rätt okey ut din bil ser ju oxå väldigt bra ut
Jo vars tack men ännu bättre om ca en vecka, då sido kjolarna och Alla sido motiv är klara hehe
jasså fan va nice, får kolla på den då jag håller på och letar efter en original turbo till min 240 har ju en b230et motor i men hittar ingen vore kul o få iordning den nu
ja ja på så vis det är drygt när inte bilen är helt klar utan det är alltid en massa saker som gör att den inte är "färdig" haha =P
de var vågar man inte anmälla sig till man vet ju inte om man är klar tills dess.. Men stor risk att min få vara med..
jasså du ska göra mycket eller? ska du va med isåfall, vågar nog inte riktigt anmäla mej ifall man skämmer ut sej med sin gammla 79 årsmodell 240 hehe
Ja de är del som ska göras men även om den blir klar så får den nog inte vara med tror jag. Har fronten på lack, motor sitter i ett motorstativ, Och lite smått o gått så de finns risk att den får vila ett tag.. Kanske ska ställa ut på vallåkra i sommar men där släpper dom ju in allt som iaf liknar en bil..