det e altid trevligt och hjälpa till och se så ni sköter er;)
OM vi sköter oss...*harkel* ...när sköter ??? Jag , Qpon , Du- Svedis eller Tokken sig HAHAHAHA Man kan inte se det vi gör ur en normal synvinkel ...det är en sak som är säkert
snyggt gjort grabbar, fan vad längesen det var ni updaede! men nu blir det snart fart hoppas jag
har du sovit i 3 minst 3 veckor eller hahaha ....länge sedan update ...typ över 100 bilder update på 3-4 veckor i tråden jö
Sen har du nog missat lite till...Är bara Pain´s (min projekt tråd) Evil har flyttat ut ur garaget sen 1a Maj. Men jag har goda vänner som e med å besöker med ibland hjälpande händer
snart fatr hoppas jag.... -HAHA har ju varit fart i flera veckor WAKE UP //Mvh Pain
neeh har haft så mycket med skolan inför studenten som kommer nu så jag har bara hunnit att göra små uppdates på min egna projekttråd , har inte hunnit kolla så värst mycket
snyggt gjort grabbar, fan vad längesen det var ni updaede! men nu blir det snart fart hoppas jag
har du sovit i 3 minst 3 veckor eller hahaha ....länge sedan update ...typ över 100 bilder update på 3-4 veckor i tråden jö
Sen har du nog missat lite till...Är bara Pain´s (min projekt tråd) Evil har flyttat ut ur garaget sen 1a Maj. Men jag har goda vänner som e med å besöker med ibland hjälpande händer
snart fatr hoppas jag.... -HAHA har ju varit fart i flera veckor WAKE UP //Mvh Pain
neeh har haft så mycket med skolan inför studenten som kommer nu så jag har bara hunnit att göra små uppdates på min egna projekttråd , har inte hunnit kolla så värst mycket
men det ser ritktigt bra ut iaf !! keep up the good work och jag hoppas du får lite extra hjälp nu när örjan inte är i garaget längre
där ser man ..då har du haft fullt upp
nja jag tycker det är roligare å bygga själv ...än när andra gör det åt en....
jag kan lika mycket om sakerna ändå ...fler som trott att man inte kan samma sak själv... men de e wrong ..Så kommer med det nya bygget i Bmw´n att visa detta samt 2011 med 945ans nya utseende
....å gjorde mitt lackerade 2008 MDS bygge i 945an helt solo i ett kallgarage under en vinter å 560 timmar
dock e det MYCKET trevligt med vänner som spontant ger en hjälpande hand å inbringar trevligt sällskap //Mvh
men det ser ritktigt bra ut iaf !! keep up the good work och jag hoppas du får lite extra hjälp nu när örjan inte är i garaget längre
där ser man ..då har du haft fullt upp
nja jag tycker det är roligare å bygga själv ...än när andra gör det åt en....
jag kan lika mycket om sakerna ändå ...fler som trott att man inte kan samma sak själv... men de e wrong ..Så kommer med det nya bygget i Bmw´n att visa detta samt 2011 med 945ans nya utseende
dock e det MYCKET trevligt med vänner som spontant ger en hjälpande hand å inbringar trevligt sällskap //Mvh
ahh man har ju haft fullt upp tyvärr, men snart är det sommarlov!!!! äntligen !!! ,jo då jag tror väldigt att du kan lika bra eller mer än vissa andra , sällskap är ju alltid kul någon tråkig kväll när blir nästa uppdate ?
Sjukt skoj att du är igång igen. Definitivt Sveriges färgstarkaste profil gällande billjud . Är det på MDS' tycke att du bara ska köra med en bas? Midbasarna kommer väl basa ganska bra ändå men tänkte jämfört med förra årets kärnkraftverk!?
Sjukt skoj att du är igång igen. Definitivt Sveriges färgstarkaste profil gällande billjud . Är det på MDS' tycke att du bara ska köra med en bas? Midbasarna kommer väl basa ganska bra ändå men tänkte jämfört med förra årets kärnkraftverk!?
Ser fram emot mycket updates Keep it up!
tack ...kul å höra gällande basen har jag med samråd med MDS valt att bara ha en bas ...å det kommer låta bra kan jag lova Däremot så kommer 945 läggas mer krut på till 2011
Provade lite med vanlig musik i nya baslådan som ska in i bmw´n...
körde med en vanlig 50Watts hemma förstärkare från år 1990 som inte orka nått haha ...drog man på så slog den ifrån...klena skit sak till gammalt skrot
...blir skillnad sen med 1 st MDS Torque - T5 Digitalt monoblock. 1700WRMS @ 1ohm.
men flytta lite luft på 50 Watt haha ...ska bli kul när allt e klart i bilen....
inget dunder klipp men folk har frågat ..så då lägger jag upp en snutt //Mvh Pain
detta kommer nog bli bra !, ska du klä lådan i vinyl eller tyg -???
Som du ser på tidigare bilder från bakluckan kommer man inte se lådan så blir att klä med MDS tyg som ser flockat ut.....lägger som sagt mer krut på 945an till 2011