Gillade inte den tidigare Mexico huset så nu bygger jag om det igen ....jag har en *detalj* som inte skulle få plats som jag gjorde först men NUUUUUUUUUU kommer den *lilla detaljen* få plats ....säger inte ännu vad de är men har med Temat å göra
Sågade om lite ......
3 bitar till sågade....ska in i bagage delen sen
limma skruva....
2 bafflar å lite stag...
6.5" 3 vägs kit
blir bra med lite annat än bara bas i skuffen....
dax å fleeeeca
fooorms
skruvade några vinklar på sidorna samt skruvade fast den under så den inte slår sig när man plastar
dax för den goa doftande blåbärs soppan
indränkt ....å bra former
får härda tills imorgon.....kommer massa olika skoj saker på denna som jag tror ingen kan räkna ut vad det blir ....jo finns några som va på besök idag..dom vet men dom säger inget
hade oväntat besök från MrLego som gäst vålda sthlm...riktigt roligt...han åkte hem från mitt garage med 4 ombyggda dörrsidor som suttit i min 945as 2009 bygge
Polarn Roadrunner kom förbi ...märkte att hans brukis e renare e min tror min till vänster behöver en liten tvätt
Hahaha din min var obetalbar när vi kom upp till garaget jag o svärfar! TACK för dörrsidorna, nu letas det framsystem kan jag lova... Blir nog o åka till Bollnäs till helgen eller nå
Det kommer att bli så bra med ditt tema!
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391