2978
Sök

Evil-Pain Garage (Pain´s garage) BMW -MDS showcar 2012. BILD update 10 Nov s.224

2 103 Inlägg
29 oktober 2010
Trådstartare
#2761
MrH skrev:
PAIN skrev:
_DamnIt skrev:

Inte långt kvar? Varför har du inte åkt än?! wink
haha pga av 3 barn hemma + fru med svår reumatism + egen firma som ska skötas tongue
Men va fasen Matte.... Det är en dag i morgon också ju då du skall orka vara pappa, äkta make och egenföretagare.
haha precis smile å för mig är det inte länge kvar tills det är lördga big_smile

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
29 oktober 2010
#2762
PAIN skrev:
MrH skrev:
PAIN skrev:
haha pga av 3 barn hemma + fru med svår reumatism + egen firma som ska skötas tongue
Men va fasen Matte.... Det är en dag i morgon också ju då du skall orka vara pappa, äkta make och egenföretagare.
haha precis smile å för mig är det inte länge kvar tills det är lördga big_smile
Nu ska du inte vara sån'.... Jag har inte börjat min arbetsdag än! mad


2 103 Inlägg
30 oktober 2010
Trådstartare
#2763
Lördag morgon smile kl e nu 03:41 ..gick å la mig vid 8 tiden igår....pigg som en mört nu smile
..så nu blir det lite kaffe..kolla på en film...vänta på att biltema ska öppna så det kan shoppas *liiite* tongue .. smått  & gott som spackel mm smile å idag kommer system kameran med också..taadaa.

WooDMaN´s Buller golf :)
1 834 Inlägg
30 oktober 2010
#2764
Nämen se en nattuggla... Eller e det som e tuppen som e uppe och gal smile smile....

Blir många filmer innan Biltema öppnar...

Ja glöm inte kameran. Eller ska jag komma ner och hjälpa dig att fota så det blir lite ordning big_smilebig_smile

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

2 103 Inlägg
30 oktober 2010
Trådstartare
#2765
WooDMaN skrev:
Nämen se en nattuggla... Eller e det som e tuppen som e uppe och gal smile smile....

Blir många filmer innan Biltema öppnar...

Ja glöm inte kameran. Eller ska jag komma ner och hjälpa dig att fota så det blir lite ordning big_smilebig_smile
va nog tuppen som gal i skallen..la mig ju vid 20 tiden å haft mina 8 timmar av fulhets sömn big_smile

hehe jo det har blivit 2 filmer nu...vallhalla rising vilket var en skit film, sen vart det black death..va helt ok....1 liter kaffe snart tongue
Trodde dom öppna 8 på biltema roll men hade lite fel där haha.. Biltema i haninge öppnar ju 10 lol
Så blir väl till å vara där när dom öppnar smile

Klart du får komma förbi om du känner för det...sällskap e ju alltid roligt smile blir en hel del blåbärs soppa idag å glasfiber spackel så ångerna kommer ligga tätt i garaget.

Pmár över mitt nr om du skulle va i sthlm vid tillfälle wink
...e bara slå en pling å se om jag e i garaget då tongue
Senast redigerat av PAIN (30 oktober 2010)

Team dBakuten
3 453 Inlägg
30 oktober 2010
#2766
PAIN skrev:
WooDMaN skrev:
Nämen se en nattuggla... Eller e det som e tuppen som e uppe och gal smile smile....

Blir många filmer innan Biltema öppnar...

Ja glöm inte kameran. Eller ska jag komma ner och hjälpa dig att fota så det blir lite ordning big_smilebig_smile
va nog tuppen som gal i skallen..la mig ju vid 20 tiden å haft mina 8 timmar av fulhets sömn big_smile

hehe jo det har blivit 2 filmer nu...vallhalla rising vilket var en skit film, sen vart det black death..va helt ok....1 liter kaffe snart tongue
Trodde dom öppna 8 på biltema roll men hade lite fel där haha.. Biltema i haninge öppnar ju 10 lol
Så blir väl till å vara där när dom öppnar smile

Klart du får komma förbi om du känner för det...sällskap e ju alltid roligt smile blir en hel del blåbärs soppa idag å glasfiber spackel så ångerna kommer ligga tätt i garaget.

Pmár över mitt nr om du skulle va i sthlm vid tillfälle wink
...e bara slå en pling å se om jag e i garaget då tongue
Kommer förbi å bråkar lite med dig kanske.. smile

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

2 103 Inlägg
30 oktober 2010
Trådstartare
#2767
Tokken skrev:
PAIN skrev:
WooDMaN skrev:
Nämen se en nattuggla... Eller e det som e tuppen som e uppe och gal smile smile....

Blir många filmer innan Biltema öppnar...

Ja glöm inte kameran. Eller ska jag komma ner och hjälpa dig att fota så det blir lite ordning big_smilebig_smile
va nog tuppen som gal i skallen..la mig ju vid 20 tiden å haft mina 8 timmar av fulhets sömn big_smile

hehe jo det har blivit 2 filmer nu...vallhalla rising vilket var en skit film, sen vart det black death..va helt ok....1 liter kaffe snart tongue
Trodde dom öppna 8 på biltema roll men hade lite fel där haha.. Biltema i haninge öppnar ju 10 lol
Så blir väl till å vara där när dom öppnar smile

Klart du får komma förbi om du känner för det...sällskap e ju alltid roligt smile blir en hel del blåbärs soppa idag å glasfiber spackel så ångerna kommer ligga tätt i garaget.

Pmár över mitt nr om du skulle va i sthlm vid tillfälle wink
...e bara slå en pling å se om jag e i garaget då tongue
Kommer förbi å bråkar lite med dig kanske.. smile
para göra vetty tongue e där efter 11 gissar jag på...ska rulla runt å skaffa lite saker innan jag åker dit smile

322 Inlägg
30 oktober 2010
#2768
blir det repris i morgon så ses vi där ute big_smile


48 Inlägg
30 oktober 2010
#2769
Nu vill vi ha lite bilder efter dagen big_smile

2 103 Inlägg
31 oktober 2010
Trådstartare
#2770
qpon skrev:
blir det repris i morgon så ses vi där ute big_smile
treeeeevligt...kan finnas risk att det luktar liiite plast i ditt garage efter igår lollol

2 103 Inlägg
31 oktober 2010
Trådstartare
#2771
Milf_Hunter skrev:
Nu vill vi ha lite bilder efter dagen big_smile
det kommer wink har sorterat upp bilderna från igår ..så ligger 39 nya bilder å väntar smile

...ska bara orka lägga upp dom tongue

2 103 Inlägg
31 oktober 2010
Trådstartare
#2772
Söndag: känner mig dock redigt bakfull efter suttit i volvon å plastat både basbygget samt instrumentbrädan....mulligt värre å sitta i en *container å plasta..vart runt 12 liter lol

hade en liten paus under bygget å snackade llite gött med Woodmaan i luren...en tackar för trevligt samtal smile kanske syns idag vem vet smile

Idag ska det plastas lite mer å sen känns det som att det behövs tork tid överallt innan jag kan ta det till nästa galna steg tongue

men upptäckte ju att klockfan skulle ställas oom inatt så vart lite omplanering av tiden ...men garaget blir det idag smile å lite mer bilder också.

kommer förmodligen lägga upp lör-sönd bilder ikväll då iadga kommer jag inte vara så sent i meck huset smile

liten smygbild från igår tongue
https://www1.garaget.org/gallery/archive/33879/1013168_3rry75.jpg
Senast redigerat av PAIN (31 oktober 2010)

2 103 Inlägg
31 oktober 2010
Trådstartare
#2773
Så får man galet besök idag i garaget tongue Woodman e påväg ner ...alltid kul med trevligt besök smile

WooDMaN´s Buller golf :)
1 834 Inlägg
31 oktober 2010
#2774
PAIN skrev:
Så får man galet besök idag i garaget tongue Woodman e påväg ner ...alltid kul med trevligt besök smile
JAPP då e man på G. Syns mannen big_smilebig_smile

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

2 103 Inlägg
31 oktober 2010
Trådstartare
#2775
kommer en monster update från helgen bravader ikväll..ska äta lite först..sen blir det att ladda upp bilder å lite text om hur ,vad å varför ..samt en närvarolista för alla som kom på besök idag lol

48 Inlägg
31 oktober 2010
#2776
Skyyynda big_smile big_smile

2 103 Inlägg
31 oktober 2010
Trådstartare
#2777
Milf_Hunter skrev:
Skyyynda big_smile big_smile
sånt gör bara att det tar längre tid...undra om jag ska ta det på onsdag istället tongue

WooDMaN´s Buller golf :)
1 834 Inlägg
31 oktober 2010
#2778
PAIN skrev:
kommer en monster update från helgen bravader ikväll..ska äta lite först..sen blir det att ladda upp bilder å lite text om hur ,vad å varför ..samt en närvarolista för alla som kom på besök idag lol
Äta ska man det... smile
Du har ju kört hela kostcirkeln idag... Tuggat glasfibermatta och toppat med lite blåbärssoppa... Smaka smasken i hela ansiktet.

Sjukt kul dag med massa konstiga ideer och najs tugg... smile
Nästa gång kör vi snöbollskrig och lite korv grillning.

Tack mannen för en trevligt dag även tack till "lill" Pain

En liten bonus bild.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/106532/1013410_65vyzi.jpg
Senast redigerat av WooDMaN (31 oktober 2010)

Bilder från träffar. WooDMaNś foto
Sponsorer |MDS ||Bollnäs bilvård |

2 103 Inlägg
31 oktober 2010
Trådstartare
#2779
WooDMaN skrev:
PAIN skrev:
kommer en monster update från helgen bravader ikväll..ska äta lite först..sen blir det att ladda upp bilder å lite text om hur ,vad å varför ..samt en närvarolista för alla som kom på besök idag lol
Äta ska man det... smile
Du har ju kört hela kostcirkeln idag... Tuggat glasfibermatta och toppat med lite blåbärssoppa... Smaka smasken i hela ansiktet.

Sjukt kul dag med massa konstiga ideer och najs tugg... smile
Nästa gång kör vi snöbollskrig och lite korv grillning.

Tack mannen för en trevligt dag även tack till "lill" Pain

En liten bonus bild.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/106532/1013410_65vyzi.jpg
Tack själv smile riktigt roligt haha jo de e ju sant att jag dragit kost cirkeln..toppades med lite red bull big_smile

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
31 oktober 2010
#2780
PAIN skrev:
WooDMaN skrev:
PAIN skrev:
kommer en monster update från helgen bravader ikväll..ska äta lite först..sen blir det att ladda upp bilder å lite text om hur ,vad å varför ..samt en närvarolista för alla som kom på besök idag lol
Äta ska man det... smile
Du har ju kört hela kostcirkeln idag... Tuggat glasfibermatta och toppat med lite blåbärssoppa... Smaka smasken i hela ansiktet.

Sjukt kul dag med massa konstiga ideer och najs tugg... smile
Nästa gång kör vi snöbollskrig och lite korv grillning.

Tack mannen för en trevligt dag även tack till "lill" Pain

En liten bonus bild.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/106532/1013410_65vyzi.jpg
Tack själv smile riktigt roligt haha jo de e ju sant att jag dragit kost cirkeln..toppades med lite red bull big_smile
Låter inte som den mest hälsosamma versionen av kostcirkeln.... wink



Sök