ser riktigt bra ut. man är bra avis på det garaget faktiskt. ska bli intressant att följa sen. sen tror med glimten i ögat att när evilaudio har hjälpt dig lite med 945 så kommer han bli sugen på en volvo:D thihihihi..
ser riktigt bra ut. man är bra avis på det garaget faktiskt. ska bli intressant att följa sen. sen tror med glimten i ögat att när evilaudio har hjälpt dig lite med 945 så kommer han bli sugen på en volvo:D thihihihi..
mvh petta
ja går hellre än å sätter mig i en volvo...HAHA
hahahaha.. det försod det. men kan ju alltid retas lite ju=)
jag har det.. om evilaudio lyckas få pain att köra tysk så tycker jag att pain får tattuera in volvo på ena skinkan på evilaudio:P.. lätt rätt rättvist faktiskt:P hahaha
Får man fråga vad ni betalar i hyra för det där?? Svara gärna på PM, vill gärna veta för att veta vad det ligger på här omkring
//Jacob
Kan säga som så att då med *vissa * kontakter har vi en vääääldigt bra hyra å det lämnar vi vid det ...så vad de skulle kostat egentligen har jag inte en aning om så skulle jag säga vad vi betalar så skulle det bara vara missledande information mot verkligheten //Mvh
jag har det.. om evilaudio lyckas få pain att köra tysk så tycker jag att pain får tattuera in volvo på ena skinkan på evilaudio:P.. lätt rätt rättvist faktiskt:P hahaha
haha nä då skiter han bokstavligen på volvo inge bra