vad är de för utsälningar ni ska på sen å datum så man kan komma å kolla är bra nyficken på båda bilarna
borlänge den 19 maj blir de iaf för min del.
Blir det möjligtvis en mätning då eller ska du bara stå och dema? Tänkte att jag skulle komma dit och provmäta lite då iaf, om det är som det brukar vara då alltså.
Blir det möjligtvis en mätning då eller ska du bara stå och dema? Tänkte att jag skulle komma dit och provmäta lite då iaf, om det är som det brukar vara då alltså.
jo om de finns möjligthet så mäter ja väl upp den
du får ta å kolla upp datumet så man kan komma å kolla vart kommer de vara då i borlänge???
Jag måste säga att jag blev helt överraskad över hur jävligt Jetten spelade..fy fan..det var så att tarmarna vred sig.. jag och Jeppe var å hälsade på dig på lördagen!!!
jo om de finns möjligthet så mäter ja väl upp den
du får ta å kolla upp datumet så man kan komma å kolla vart kommer de vara då i borlänge???
Jag måste säga att jag blev helt överraskad över hur jävligt Jetten spelade..fy fan..det var så att tarmarna vred sig.. jag och Jeppe var å hälsade på dig på lördagen!!!
Jettan rockade värst på Elmia, du spelade ju ner demovingarna i Realcarmontern... Tackar för demon, var lomhörd i flera timmar trots öronproppar
Jag vill också bygga poppabil... Blir liksom mer pappabil av 9-3 kombin, kan inte ha baslåda när jag ska få in barnvagnen i sommar
haha.. kan lova dig att man får in ljud även fast man har barnvagn.. har byggt "barnanpassat" ljud åt andra förut så
Hmm, jag kanske begär lite hjälp... Annars får det bli en GAS-låda som är lätt att lyfta ur Bäst blir no att skicka reservhjulet och bygga en dold låda.
Hursomhelst, Jag ska inte chatta sönder tråden. Kommer du till Vingåkraträffen 23/5 och spelar oss döva?
Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30 http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Har en fråga till Evil. Jag köpte nyligen nytt ljud, fyra dörrhögtalare mellanregister(?) tror jag dom heter som ska drivas av ett slutsteg så fick jag med två stycken väldigt små diskanter också, vart placerar jag dom i min 744 för att få bäst ljud? Hoppas det är okej att jag frågar här annars så kan jag ta bort inlägget
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
lagom goo pluskabel...å min tumme e en tjockis tumme
lite ordning
ska snart bli ordning
högtalarkabel knippe
pyssel
glue gun e fan fett nice...här ska det sitta fast ordentligt
Även om mycket inte kommer synas sen ska det fasiken vara ordning å reda på kablarna.
Evilaudio spånade friskt å vi kom fram till nice nice saker... planering som kommer utgöra ett rätt trevligt ljudbygge...6 st slutsteg...6 st 12" basar.... 6 st kondesatorer..baslåda blir väl ca 300 liter portat ..å massa annat godis...planen hur det kommer se ut...ännu en secret
Nya bafflar till dörrsidorna samt basarna kommer göras i plexi/acrylplast ...tillverkas under veckan av snälla polarn Tokken. tack för den kommande hjälpen
Hur bafflarna görs får ni se senare, men dom custom görs av en anledning...de e tufft å göra annorlunda saker