3142
Sök

Var ska jag dra strömkabeln i min Golf lll? HJÄLP MEJ

32 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
asso nu är det så här att jag har stått o kliat mej i huvudet en stund ikväll när jag skulle dra strömkabeln från batteriet till steget o jag är inte f*n till o hitta ngt bra hål det enda jag sett är en plugg på passagerarsidan men det är bara plåt  direkt någon centemeter in..

SNÄLLA HJÄLP MEJ:O

MVH:Loffe
Senast redigerat av Loffeboy (17 januari 2009)

32 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
ingen som kan hjälpa mej

1 058 Inlägg
17 januari 2009
haha.. lugna ner dig liiiite wink vet inte riktigt hur det är med golf 3 men i min golf 2 finns ett jävligt bra hål att dra kablar genom. strax ovanför pedalerna. under huvudbromscylindern. det sitter ett "lock" av gummi som man kan pilla bort och göra ett hål i, så fungerar den skitbra som genomföring sen.

PoLoud =D

32 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
låter skitbra ska kolla det tackar:D

1 058 Inlägg
17 januari 2009
förresten så räcker det med ett frågetecken. folk blir bara irriterade när man använder 58 frågetecken. lite lunar-varning på det wink

PoLoud =D

32 Inlägg
17 januari 2009
Trådstartare
vw_performance skrev:
förresten så räcker det med ett frågetecken. folk blir bara irriterade när man använder 58 frågetecken. lite lunar-varning på det wink

okej ska tänka på det nästa gång:rolleyes:cool

291 Inlägg
17 januari 2009
ja det är lika på golf 3 som 2 att det finns massa hål att dra igenom ovanför pedalerna...

573 Inlägg
18 januari 2009
drog elen genom samma hål som kupévärmarkabeln går igenom... men går ju att dra på andra sidan å

Ny kamera, Nya bilder på bilen.
Nya lampsetupen kolla den!

13 Inlägg
18 januari 2009
Drog ström i en Golf för nån vecka sen, vi hitta inga bra hål o dra genom heller, så vi drog tillsamans med vajern som går till huvlåset! Se till o täta ordentligt i hålet så de inte får in vatten där. smile

tokfrans
982 Inlägg
18 januari 2009
när jag byggde min golf III så drog jag 4st 50mm2 kablar genom hålen över pedalerna där smile och de får så jävla lätt under liserna på sidan..

golfen är nog lättast ever å dra kabel i smile

puss å kram

Sök