Hassman skrev:
Nu har jag läst igenom varenda sida här, och jag måste säga att den kommer bli sjukt snygg!
(Skit i idioterna som försöker säga åt dig och skaffa dittan och dattan.)
För övrigt riktigt bra projekt samt tråd att kika på, och rosa kommer bli riktigt fint
Tack så mycket
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mini liten uppdatering:
Eftersom den inte riktigt genom besiktningen så har jag lite pyssel framför mig.
*Byta (OBS! TILLFÄLLIGT!!) tillbaka till orginal strålkastarna då änglaögonen är för lågt inställda och ingen möjlighet till att ställa de högre finns. (Redan kollat på godkänd märkesverkstad!)
*Byta katalysatorn då värderna inte är godkända. Ska även tätas skarven mellan japsdämparen och orginal avgassystemet.
*Av med de fula sidokjolarna och rostlagas där under.
*Har iaf bytt till orangea blinkers lampor bak, då man tydligen inte fick ha vita bak.
Iaf så sas det inte ett ljud om min lilla reggskylt jag har fram, trots det var 3 (!) personer ett tag och pillade/kollade på min bil.
Åker ev till garaget idag och börjar ta bort de fula svarta plats sidokjolarna, nån som vill köpa för en billig slant hojtar annars slängs de.
-Har även pratat med plåtis om att fixa lite skavanker på henne som hände innan hon ställdes av och det ska fixas bara han blir frisk från magsjukan.
-Och fronten har jag troligen en kille på gång som ska lacka så ALLA slipper glo och tycka man är helt coco (chanel
) som åker omkring med en gul olackad front.
De var allt för denna gång.