Nice . Liknande Örn har på sin ser det ut. Blir nog att passa bra!
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
Hehe, jag väntar så det är lugnt Riktigt snygga fälgar du har beställt Har du fått hem de än? Vad ska du göra i Mjölby? Du kanske har sagt det till mig förut men har nog glömt bort Skulle du inte åka till Elmia på lördag? Eller blev det ändrat till fredag? Det kommer ordna sig med bakskärmarna Du fixar det
//CarpeDiem
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Hehe, jag väntar så det är lugnt Riktigt snygga fälgar du har beställt Har du fått hem de än? Vad ska du göra i Mjölby? Du kanske har sagt det till mig förut men har nog glömt bort Skulle du inte åka till Elmia på lördag? Eller blev det ändrat till fredag? Det kommer ordna sig med bakskärmarna Du fixar det
//CarpeDiem
Nix får hem de i nästa vecka. Så till Elmia blir de nya fälgar och så kommer jag få ordning på bakskärmarna. Ska lämna in henne imorn Jag och sjödin åker ner bor bor hos nån kompis till henne där och sen på lördagen åker vi med i karavanen upp/ner till Jönköping och Elmia
Idag var jag och hämtade hem min pärla. Ny lackade bakskärmar. Så fint så fint. Riktigt duktiga killar på Henningssons. Imorn blir det tvätt och städa av bilen så blider kommer upp då
Jättekul att höra Jag sa ju att du skulle fixa bakskärmarna Kan tänka mig att de är jätteduktiga Hehe ok men det låter ju bra, bilar måste man tvätta också Ser fram emot att få se bilder
Exakt! Inte många dagar kvar tills Elmia börjar
//CarpeDiem
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)