3007
Sök

Trött på alla felstavningar!

685 Inlägg
22 januari 2009
Att folk orkar bry sig om andras felstavningar! Dem skriver ju knappast fel med vilje. Visst det finns väl en och annan som slarvar, men många har dyslexi i dagens läge.

No turbo shit - just real power!

1 798 Inlägg
22 januari 2009
Jag kan också tycka att det är lite jobbigt ibland att läsa och förstå vissa texter, men man behöver ju inte irritera sig över detta för det. Är det för obegripligt så är det bara att låta bli att fortsätta läsa.
Jag tror inte att allt handlar om dyslexi även om säkert många är drabbade, tror mer det handlar om lathet hos många unga idag, och det är ju så lätt att skylla på en sjukdom istället för att engagera sig lite*.

*Gäller nu dom utan konstaterad sjukdom.

Majestas
1 319 Inlägg
22 januari 2009
Förstår inte riktigt problemet här!
När i alla fall jag läser trådar här på garaget så bryr jag mig inte alls om det fattas nån liten bokstav här eller där.. Man förstår ju vad personen menar.

Alla skriver fel någon gång, tycker man ser stavfel varje dag i tidningen väldigt ofta iaf big_smile

Team VeboTrim

4 586 Inlägg
22 januari 2009
Tycket själv inte det är illa med felstavningar bara man förstår vad som står där

Muttley
22 januari 2009
Frayze skrev:
Jag tyckte det var passande att lägga den i "allmänt" Därför den hamnade där..

Gnäll inte på vårt felstavande folk när du inte läser själv.
Denna passar i OFFTOPIC
I allmänt står det såhär.
Allmänt
Ämnet är fritt i princip så länge det hålls inom ramarna motorfordon och inte passar in i någon av de övriga kategorierna.

Alltså lägg den rätt nästa gång.

Finns Rättstavning till firefox.

Och det var sjukt längesen jag ens hittade någon i forumet som stavade såpass dåligt att jag inte kunde läsa det.

9 108 Inlägg
22 januari 2009
Finns redan tråd om detta i rätt forumdel (Tips, förslag och åsikter. Eventuellt offtopic) så jag låser.

Sök