Den åttonde bokstaven i alfabetet är 'H' och biljardbollen med åttan i mitten är således en nazistisk symbol.. Tror jag.
haha, är inte det den mest långsökta förklaringen ever?
"jag heter Hans, och jag är nazist, för 8 bokstaven i alfabetet och nynazisterna använder 88 som förkortning för hail hitler eftersom dom varken kan stava eller har Koncentration att skriva hela meningen"
Den åttonde bokstaven i alfabetet är 'H' och biljardbollen med åttan i mitten är således en nazistisk symbol.. Tror jag.
"jag heter Hans, och jag är nazist, för 8 bokstaven i alfabetet och nynazisterna använder 88 som förkortning för hail hitler eftersom dom varken kan stava eller har Koncentration att skriva hela meningen"
när jag kommenterade på en amazon en gång att han som hade den borde ha en 8ball som v-knopp så fick jag den där förklaringen varför han inte ville ha typ som du skrev Brandis
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
när jag kommenterade på en amazon en gång att han som hade den borde ha en 8ball som v-knopp så fick jag den där förklaringen varför han inte ville ha typ som du skrev Brandis
så går det om man inte lyssnar på hela samtal, utan bara tar upp det som man uppfattar mellan man snackar brudar och folköl på historia lektionen... och man lär sig rästen när man håller på ragga på brudar och är snusfull och ens polare precis gått med i info14 och är skit cool och har precis tatuerat in järnkorset som i hans värld betyder "nazi symbol" = cooooool....
istortsätt alla som har tatueringar och kör med old school har 8ball tattuering... är det ett gäng nazist hotroddare vi har i sverige?
Haha det mest långsökta jag har hört var för ca 2 år sedan när om jag minns rätt "Centrum mot rasism" skrev i tidningen eller om det var tidningen som skrev om dom, kommer inte ihåg men det var då när dom hoppa på massa olika glassar och anklaga dom för att vara rasistiska...
88:an var tydligen HH efter H är 8:de bokstaven och HH fick dom till Hail Hitler
sen var det den där glassen Nogger, det var tydligen "nigger" eftersom det stod med "grafititext"
Iglo anspela på kokainmissbrukande eskimåer.
osv osv det fanns hur mycket som hällst, tycker dom borde sluta röka på och börja kolla på det som verkligen är rasistiskt.