Är tveksamt om jag kommer gå på själva mässan, trots att jag har 9km dit, har varit hyfsat ointressant senaste 2-3 åren. Däremot så kommer rallybilen rulla omkring i stan under mässhelgen. Hoppas det blir samma uppslutning som -07 (tror jag det var) när A6 parkeringen var helt full av bilar. Det var mycket roligare att gå där och titta än på mässan.
när ja va där tro de va 06-elle nått de va typ 98%traktorer ,cadilacs o gammalt 50 tal amerikaskt fick knapt se nått tyskt eller japanskt ,,de va faktist riktigt surt
Hmm ni som sågar mässan, skit, ointressant osv, självklart gillar inte alla mässan men jag är nyfiken på varför? Definiera gärna varför
I princip samma överstylade bilar varje år, den som har mest grejer från prylkatalogen vinner..
Alldeles för litet med tanke på hur mycket folk dom släpper in och för lite bilar.
Dessutom är dom återförsäljare som finns där väldigt ointressanta, iallefall för oss. Som ex. varken specialfälgar eller nån av dom andra fälg nissarna kan plocka fram fälgar som är bredare än cykel hjul.
Det som är roligast och mest givande sker efter mässan, inte på den
Dom sista åren har jag sagt "nu är det sista gången" för jag tycker att jag alltid blir besviken. Men jag komnmer troligen rulla dit i år igen. Jag ser det hela som ett vårtecken att besöka mässan!
Jag sa också förra året att aldrig mer till den skit mässan, anledningen? för mycket folk, defenitivt för mycket fylla (varför supa på en bilmässa? bilar å fylla går ju absolut inte ihop!) å en satans massa slödder som trodde de ägde allt (mkt pg den tidigare nämnda fyllan)
men nu har det plötsligt visat sig att jag skall ställa ut där så nu måste man ju dit! =P så jag blir iaf där hela helgen i form av både utställare å crew för klubben...