Självklart ska man till Elmia, enda som kan hindra mig är... låt se.... Inget kan hindra mig ifrån att åka till elmia, det är årets bästa helg enligt mig...
Sen kan ju det vara en del av att jag alltid umgås med goda vänner när jag är där och har en toppentid under hela tiden jag befinner mig i j-köping den helgen.
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Men alla fyra är helt nylackade och ombyggda bilar..
Nissans får duga. Har ju haft en gammal S13 en gång i tiden. Bara därför kommer jag gå på mässan, ring och kräv Elmia på en biljettkostnad.
Ska bli kul att se om det är några Subbor på mässan. Ni som ska komma till Jönköping i JDM-Subbor, hör gärna av er så kan vi möta upp och glida lite här i trakterna...
JAg ska inte in på själva mässan, är fruktansvärt trött på den efter har vart där varje år sen jag föddes i stort sett. Tycker de är för mycket folk och samma bilar jämnt... Men självklart glider man ju runt i jönköping hela helgen, det är de bästa med Custom helgen. De är sjukt mycket fina bilar överallt!
Första året jag ska dit Hoppas det kommer många fina bilar kan någon skicka i pm var alla "kvälls aktiviteter" håller hus, skulle varit schysst=)? Det brukar ju vara så på dem flesta bilträffar (dem lite större) att det roliga är efteråt!
Kika in parkeringen bakom A6 efter portarna stänger..