jag ska åka dit för första gången i år... får hoppas att polarna inte bangar ur bara, som de brukar göra och har gjort de tidigare åren jag velat besöka.
jag ska åka dit för första gången i år... får hoppas att polarna inte bangar ur bara, som de brukar göra och har gjort de tidigare åren jag velat besöka.
kommer bli sjukt skoj!
Jag har pendlat mellan Jönköping till Alingsås så då måste ni ju kunna åka hit en gång.
kommer bli sjukt skoj!
Jag har pendlat mellan Jönköping till Alingsås så då måste ni ju kunna åka hit en gång.
haha ja! stora frågan är tåg eller bil. Men det blir nog fan bil, lättare att ta sig hem när man vill och så... Är så sjukt sugen på det här, dagarna bara släpar sig fram
tänkte precis fråna vilken dag som var bäst att åka på, Lördag eller Söndag haha men jag antar att söndag är bättre, om man vill slippa bilköer och skit?
wiiieee!! min corre fick vara med i outdoor klassen så en svart bitch lär ni får se iaf lördagen blir d
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.