2258
Sök

Sveriges HÖGST spelande bilar genom tiderna.

"There can only be one"
205 Inlägg
26 januari 2009
Trådstartare
dbakuten skrev:
Fram till för 3-4år sedan så var det gällande WR, för den mätningen som är över mig var det diskution om i många år pågrund av mätarens nogranhet just vid den tävlingen. Men det var väl för många klagemål från jänkana så de la upp resultaten. Vad vet jag? Efter det så har jag inte ändrat min bild o text på sidan.......ursäkta mig.

Ska bli skärpning.mad wink

Ha de gött!!

MVH//Björn
www.dbakuten.se

Vi spelade på Finska finalen 2000 över det gällande världsrekordet i EX 1-2  men då WR ENDAST kunde sättas på amerikansk mark vid den tiden så "slapp" vi titulera oss WR hållare vi med sad  Surt sa räven men bara att acceptera det som varit.

Som tur är det skillnad idag då man kan sätta WR över hela planeten bara det är en multipoängs tävling, och förhoppningsvis kan vi få fram ett par världklass bilar i Sverige igen som kanske gör Richard sällskap i WR statistiken med Svensk flagga å allt smile

Jag besökte som åskådare både World finals 2001 samt NR Oslo 2002 och.... i mina ögon var Oslo tävlingens instrument mer "off" än WF, men som tur är är gamla TL historia och dagens TL sjuuuukt stabilt.
Senast redigerat av Naughty Tee (26 januari 2009)

1 581 Inlägg
28 januari 2009
Ja man minns hur du pumpa på vägarna på blidö iaf Elvis=)

4 074 Inlägg
31 januari 2009
jag satsar på 55 db! då blir jag nog positivt överraskad.... (förhoppningsvis)smilesmile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!

535 Inlägg
13 maj 2013
Ingen som har nya listan?

Team dBAkuten!
3 263 Inlägg
13 maj 2013
Andreas Berntsson högst i Sverige någonsin, 180dB+.

Extreme Fiestan 163.4dB
FLEXpressen 154.2dB @ 48Hz & 153.2dB @ 26Hz.
SPL-Hundkojan Svetsning pågår. 125 meter stål kan vara lagom ;)
TEAM dBAkuten

Sök