3896
Sök

Real touch. "SEXLEKSAK FÖR MÄN"

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare
.. Realtouch som den kallades. Vad jag har förstått så är det en manick som man kopplar in i datorn, drar sedan igång en p-rulle. Det som händer i datorn på filmen händer med din ***, om tjejen får nicklas analt så får du känslan av att sätta på någon analtm, blir killen i filmen avrunkad så blir du det, ni fattar. Då till det jag skulle komma till..

Är inte detta en vrickad men ändå smått humoristisk idé att producera?

Skulle ni kunna tänka er att skaffa en?

http://www.youtube.com/watch?v =1EoZ7Zm … re=related

OT: Hittade ingen annan tråd om detta då jag bara ville skriva lite.. höhö

Priset skulle vara ca 149.99 Dollar tror jag.

Audis in Scandinavia Crew

174 Inlägg
28 januari 2009
vilken jävla uppfinning

edit youtube länkn fungerar inte
Senast redigerat av ErikJohansson (28 januari 2009)

12 086 Inlägg
28 januari 2009
om tjejen får nicklas analt så får du känslan av att sätta på någon analtm

Skulle de va någon speciellt säregen känsla då? tongue

En maskin som stimulerar kuken låter ju inte helt orealtistiskt men det du snackar om låter ju skit.

FreddeK
28 januari 2009
vilket språk ni använder....usch och fy!

1 814 Inlägg
28 januari 2009
rolig idé tongue

men alldeles för sjukt XD

2 182 Inlägg
28 januari 2009
Ja undrar va lille NIKKELICIOUS har för sig om dagarna, vet ingen som söker på såna grejer tongue

Då är min idé med uppblåsbara hamstrar bättre tongue (för den allergiske)

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Muttley
28 januari 2009
ja är man otroligt kass på att skaffa en tjej så är de ju ett alternativ.

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
28 januari 2009
Hahahaha... Jag saknar ord... lol

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Miklen
28 januari 2009
Haha ja saknar inte ord men.. eh.. Ser mer ut som en biltvätt för penisen om man kollar när dom öppnar insidan tongue Kanske kan funka som bra tvätt om man byter ut glidmedlet mot tvättmedel.. smile

Mannen myten legenden
179 Inlägg
28 januari 2009
hehe, ja du får man inget får man köpa..hehe

wooooommm, pschii, wooooommmm

Miklen
28 januari 2009
NIKKELICIOUS skrev:
.. Realtouch som den kallades. Vad jag har förstått så är det en manick som man kopplar in i datorn, drar sedan igång en p-rulle. Det som händer i datorn på filmen händer med din ***, om tjejen får nicklas analt så får du känslan av att sätta på någon analtm, blir killen i filmen avrunkad så blir du det, ni fattar. Då till det jag skulle komma till..

Annars vore väl svenska försvarets variant (den man hörde om i lumpen) termosen me makaroner i ett billigare alternativ smile

"Fälthora 90" hörde ja talas om wink Visst den är ju analog men då sparar du lite pengar som du istället kan använda te att gå ut på stan å skaffa dig nåt riktigt istället smile (inte på gatan då)
Senast redigerat av Miklen (28 januari 2009)

3 235 Inlägg
28 januari 2009
Blir billigare och mer realistiskt att privatimportera en tjej från Thailand...smile Eller varför inte två?

Allmänt envis
12 512 Inlägg
28 januari 2009
wtf, ja herregud lol lol

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 337 Inlägg
28 januari 2009
Miklen skrev:
NIKKELICIOUS skrev:

Annars vore väl svenska försvarets variant (den man hörde om i lumpen) termosen me makaroner i ett billigare alternativ smile

"Fälthora 90" hörde ja talas om wink Visst den är ju analog men då sparar du lite pengar som du istället kan använda te att gå ut på stan å skaffa dig nåt riktigt istället smile (inte på gatan då)

Beror ju på termosmodellen. Finns både m/59, 90 och 2000. Sen vem fan som faktiskt nyttjar dem nuförtiden, det låter jag vara osagt. Mig veterligen är det förfarandet ganska utdött, i alla fall på lite mer civiliserade förband. Skulle inte förvåna mig om jägarna fortfarande kör den modellen dock. Inget ont om jägare, men de är ju som de är.

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
28 januari 2009
Trådstartare

Audis in Scandinavia Crew

Sanizz
28 januari 2009
Hahaha de sjuka är att folk kommer att köpa detta. Såg att det fans dildos som man pluggar in i sin Ipod som sedan vibrerar med tank med musiken. Helt sjukt hahaha

Avstängd
519 Inlägg
28 januari 2009
engolf skrev:
Blir billigare och mer realistiskt att privatimportera en tjej från Thailand...smile Eller varför inte två?

haha de har du rätt i big_smile de borde få ha de skönt efter å ha kokat ris hela dagarna big_smile haha
Senast redigerat av volvo_nicke3 (28 januari 2009)

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

Avstängd
962 Inlägg
28 januari 2009
NIKKELICIOUS skrev:
om tjejen får nicklas analt så får du känslan av att sätta på någon analtm]

Simulerar den även skiten och lukten då, om tjejen är lös i magen, simulerar apparaten det då?

Annars är den ju ingenting att ha!!!

blacken
28 januari 2009
om tjejen får nicklas analt så får du känslan av att sätta på någon analtm

Fy fasen vad en del är lata, det är ju bara att skita i handen och dra en runk. "Problem solved".. lol

Sök