Diggar ditt "värme" garage stenhårt! . Enkelt, men ändå helt okej haha. Och för att inte glömma projektet, verkar bli hel grymt!
Haha ja man gör de bästa av situationen De funkar helt kanon, är helnöjd med de faktiskt Tack, jag har höga förväntningar så det ska nog bli bra när det väl blir färdigt
Idag kom det hem några grejjer till motorn Tyvärr vart de jobb i helgen så det blev inget mekande då så det får bli denna helgen istället Här har vi paketet, innehållande adapterplatta till motorstativet + mallar till rotorhusen: Adapterplatta för motorstativet och mallar till rotorhusen
En bild till på mallarna: Mallar till rotorhusen
Eventuellt blir det beställning av fälgar ikväll me
Dax för en ny liten uppdatering Har inte hunnit göra så mycket med bilen denna veckan då det bara blev några timmar igår i garaget. Ja o min polare lyckades iaf få bort sidkjolarna som har jä*lats hela tiden men nu är de borta Rensade lite till på inredningen för att kunna börja putsa till de lite nästa gång o sen lacka invändigt Beställde mina fälgar i fredags så jag hoppas att de kommer snart :DLite bilder på detta, fälgarna får dock vänta tills jag fått hem de Höger sidkjol