Jaa bänkning mm. Men tänkte att du ska visa hur bmw går på strippen ? Oooooj blev de titta på tv igår haaahaa.
/joas
Hehe, ja man vet aldrig vad som hittas på, beroende på hur bra bilen går vill säga... Ska ha det i åtanke iaf. Jajjemen, Lets Dance kan man ju bara inte missa
[quote=Joas_86[/quote] Jaa bänkning mm. Men tänkte att du ska visa hur bmw går på strippen ? Oooooj blev de titta på tv igår haaahaa.
/joas
Hehe, ja man vet aldrig vad som hittas på, beroende på hur bra bilen går vill säga... Ska ha det i åtanke iaf. Jajjemen, Lets Dance kan man ju bara inte missa [/quote] Jaaaajaaa du kollar på lets dance för bagge är med ?
nu har jag hittat in i din projekttråd oj oj låter nästan som att jag kommer ha en match i sommar alltså beroende på vad jag har råd/hinner göra på bilen men botten ska fixas så man kan ladda 2 bar utan problem sen nya spridare, 1 till soppa pump, större wg mm så hoppas på att den ska röra sig lite bättre än förra året grym din bil verkar bli hoppas ni också kommer iväg till mantorp i sommar så vi träffas där igen
nu har jag hittat in i din projekttråd oj oj låter nästan som att jag kommer ha en match i sommar alltså beroende på vad jag har råd/hinner göra på bilen men botten ska fixas så man kan ladda 2 bar utan problem sen nya spridare, 1 till soppa pump, större wg mm så hoppas på att den ska röra sig lite bättre än förra året grym din bil verkar bli hoppas ni också kommer iväg till mantorp i sommar så vi träffas där igen
Kul att du har hittat hit Det blir helsmidd bottendel för dig hör jag, mycket trevligt! 2 Bars ladd är inte att leka med, hoppas allt går enligt planerna. Mantorp är ett säkert kort, hoppas vi ses där
Sagan om din havererade bakaxel va ju bäst iaf Bilden när du mekar bakaxel mitt i regnet mitt på en stor asfaltplan haha klockren
Annars ett inte helt ovanligt men alltid lika kul bygge!
Haha, kul att någon uppskattar den Vi lagade locket med kemisk metall som fick bakas på brorsans grenrör i 20 minuter. Diffen hade väl en markfrigång på 30 mm under hemfärden, lagom spännande
Nej det är ju liksom lite halvvanligt att folk skrämmer upp sina E30:isar, men som du säger så är det underhållande...
Tack för feedback Markus
Senast redigerat av RaggeRaggsocka (24 februari 2009)
Hehe smidigt med skärgårdsrulator trevligt med hammarlack, ser bra ut som fan! jag tänkte montera blocket i motorstativet på söndag hörs då!
Ja visst... Hammarlack är min nya favorit, efter kemisk metall
Aaha, dax för att börja plocka ihop bottendelen. Jag har inte fixat dina kolvar än, men jag har inte glömt bort det... Fixa en projekttråd! "Från 175 till 550hk på tre veckor"