Får gratulera till en tidig uppstart! Bara ut och prova nu då? Men kom ihåg.. det som inte är gjort vid uppstart brukar inte bli gjort
Tack så mycket! Tyvärr inte varit ut och provat än. Grenröret är på svetsning för extärn wg, men nästa vecka borde det vara grönt ljus Haha, ligger mycket i det du skriver. Försöker få så mycket klart som möjligt innan premiärturen
ska du sattsa på ett nytt sprut också kanske ? tycker det är lite snålt med orginalsprut på en så potent motor som du har
Ja självklart skulle ett sprut vara pricken över i:et, men tyvärr så är det en kostnadsfråga. Vi ska koppla in ett Vi-pec åt en i teamet först, får se om det finns någon återvändo efter det Skönt att nästan allt är anpassat för mera mos iaf
shit va ni ligger i. ser riktigt bra ut... nu sitter man å väntar på en film när du provkör den
Hehe, självklart kommer det film på första repan (När vi troligen skjuter topp-pakningen eller kör av en icakasse med vippor)
FreakY skrev:
go for it cowboy Nu böjar det ju närma sig kör klart men som tidiagare talare så gör färdigt så mycket som möjligt innan premiär turen
Hehe, ja jag har märkt det redan nu. Det kommer troligen bli ett par "primitiva" lösningar som man kommer få drass med Direkt när min bil är körduglig så ska polaren in med sin. Blir nog ytterligare en intressant projekttråd, för er som har förkärlek till E30 Turbo
new_2 skrev:
Kalas jobbat ragge! ska bli mycket kul att få se dig i ditt lilla monster i sommar
Hoppas den lille röde kommer klassas som ett "monster". I så fall är jag nöjd
Joas_86 skrev:
Härligt att se detta !
Me tänkte höra. är det wgrör du bygger på bilden ??
/joas
Yes Joas, visst är det wgrör jag bygger på bilden. Några funderingar?
Det blev lågt med 30mm rör till sänkningen av ratten!
Men visst blev det kanon. Det kommer sitta en laddklocka precis för gapet mellan instrumentpanelen och rattstången sen.
Hehe, dax att kapa isär bilen! Frystejp och tigersåg gjorde susen. Resultatet är inget jag skryter med, så det kommer troligen infa bilder på det färdiga resultatet! Ser ut som att fronten blivit överkörd av en lastbil...
Kusin tyckte sparcofästena och placeringen såg förräckig ut, stor skillnad efter en del pankande och svärande... Tack Mr.Customizer