min JT dämpare kan man se rakt igenom, det kallar jag fullflöde inte nått jag sett på nån av biltemas dämpare
om du menar rakt igenom - som ett rakt rör med ljuddämparen runt om - så jo, alla biltemas universalljuddämpare är utformade så
Ja man kan ju undra vad M_Broberg kollat på för dämpare? Måste ju vara originalersättare och inte universaldämparna för universal ser man rakt igenom på allihop precis som Alex-s säger
du menar så har jag testat dessa, och ptja, de låter väl helt ok. Ska tilläggas att jag inte hade några tokhöga krav, så det lät iaf bra mycket bättre än förväntat.
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Är det någon som testat biltemas nya slutsteg och kitsystyem? Grymt sugen på att testa ett budget bygge ala biltema
Finns ju billiga grejer från bra märken för ungefär samma pengar..
Jo men billigare grejer från "bra" märken är oftast samma skit! Tyvärr.
Sen är ju halva grejen att det står biltema på sakerna
Troligtvis låter billiga högtalare från ett bra märke betydligt bättre för samma pengar. Ser kanske tråkigare ut men högtalare är ju egentligen inte gjorda för att tittas på.
har läst lite här och var om att biltemas spray lim är skit o släpper efter nån vecka. Någon som har testat deras spraylim o vet om det stämmer eller inte?
Du är liv
Du är dom långa milen mot Berlin.
I döda vinkeln ser jag allt du gör.
Då stänger jag själen klämmer ihjäl den & hittar en himmelsk drog.