4360
Sök

Efterlyser medlemmar till ny bilklubb i Jönköping !

Avstängd
20 Inlägg
2 februari 2009
Trådstartare
Vi har en ny startat klubb i jönköping. Tanken är att den ska vara seriös och bara mera stylade och trimmade bilar får komma in. Tänkte kolla intresset hos dig * mvh Black-Racing mer info kan fås* Skriv PM
Senast redigerat av Goffen (2 februari 2009)

Gödseldräng
4 529 Inlägg
3 februari 2009
Go_power skrev:
Vi har en ny startat klubb i jönköping. Tanken är att den ska vara seriös och bara mera stylade och trimmade bilar får komma in. Tänkte kolla intresset hos dig * mvh Black-Racing mer info kan fås* Skriv PM

blir nog rätt svårt då du har både Jrc och Pro Racing nu men man vet ju aldrig
du som drar igång de eller ?
eller är det en kille till som har en fot med i spelet som jag misstänker ?

Avstängd
15 Inlägg
3 februari 2009
Vi har redan dragit i gång klubben Mvh Black-Racing

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
3 februari 2009
vafan en jävla klub jävel till?? :S

Gödseldräng
4 529 Inlägg
3 februari 2009
för trimmade och stylade bilar
ingen av er kör varken trimmade eller stylade bilar
verkar riktigt seriöst detta smile

466 Inlägg
3 februari 2009
Go_power skrev:

hehe skulle min passa in i mängden smile

Christer *Dieselkungen*

bitter besserwisser
644 Inlägg
3 februari 2009
Team-Adolfsson skrev:
för trimmade och stylade bilar
ingen av er kör varken trimmade eller stylade bilar
verkar riktigt seriöst detta smile

Precis vad jag tänkte..

Och även vad GrurraG skrev.. en klubb-jävel till.

Skulle vilja hänvisa till ett grundkoncept inom ekonomi: tillgång och efterfrågan eller Supply and Demand.
Marknaden för fler bil klubbar i Jönköping är mer än mättad.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

Avstängd
20 Inlägg
3 februari 2009
Trådstartare
Ni snackar  mycket här ser jag Synd att ni inte vet nått*

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
3 februari 2009
Go_power skrev:
Ni snackar  mycket här ser jag Synd att ni inte vet nått*

Inbjudande....

Inspiration comes standard

Avstängd
3 Inlägg
4 februari 2009
jag tycker det är kul med en ny bil klubb, Den kommer ju vara bättre än Pro-Racings iallfall som tar in vilka bilar som helst, Black-racing tar ju bara in trimmade eller stylade bilar, Sen så vet jag att Nissan_sx håller på att styla sin bil just nu och att go_power gör det samma, till er som tyckte att det va kul att ingen av dera bilar var stylade eller trimmade ta reda på lite info innan ni säger något. Mvh Sofie

101 Inlägg
4 februari 2009
tycker och håller med sofie_cal själv ska jag vara med black-racing

ska bli snyggare till sommaren

252 Inlägg
5 februari 2009
Vafan, är inte min 740 välkommen. yikes

1 255 Inlägg
5 februari 2009
Flytta o starta den i Borås istället här finns inga tongue

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
5 februari 2009
Skicka ett PM med lite info till mej smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

6 851 Inlägg
6 februari 2009
Jaha..en till sån där klubb..Ja det är väl bara att lycka till då..

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
6 februari 2009
bytt bil men duger min nya då wink

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
6 februari 2009
Sofie_cal: får jag fråga vad det är som är så fel att ta in istort sett vilka bilar som helst?? hört talas om rush racing tillexempel?? tar in vilka bilar som helst och vi har redan haft många riktigt bra träffar med mycke känade bilar och grejer.. allt handlar inte om vilka bilar det är utan sammanhållningen i klubben

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
6 februari 2009
GurraG skrev:
Sofie_cal: får jag fråga vad det är som är så fel att ta in istort sett vilka bilar som helst?? hört talas om rush racing tillexempel?? tar in vilka bilar som helst och vi har redan haft många riktigt bra träffar med mycke känade bilar och grejer.. allt handlar inte om vilka bilar det är utan sammanhållningen i klubben

håller med kolla ist va jag har planerat in ! smile

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
6 februari 2009
Kopierat Från PM:

Jo det är jag och 2 av mina vänner som ska öppna en ny klubb. Och vi håller på just i denna stund att varva medlemmar.Klubben kommer vara uppbyggd  för att alla ska ha roligt. Alla är välkomna Med lite mera speciell Bil, och tycka det hela är roligt vi kommer ha möten och många träffar och ****** **** Med sms start. En hemsida kommer att komma upp som alla kommer kunna skriva in sig på.
Säg till mig om jag ska skriva in dig i min data. Mvh Black-Racing .Ps vi kommer ha träffar runt om i jönköping .

hmm.. naaa.. Jag avstår
Senast redigerat av HyperSonica (6 februari 2009)

Sump Runk Rätt O Slätt!

6 851 Inlägg
6 februari 2009
HyperSonica skrev:
Kopierat Från PM:

Alla är välkomna Med lite mera speciell Bil,

Vem avgör vad som är lite mera speciellt med bilarna?
Om en kille/tjej kommer med en 740 som HAN/HON tycker är speciell, vem ska då säga till denna person att den INTE är det?
Personen kanske har lagt ner mycke tid, i den mån som han/hon kan göra saker och tycker att den är kalas, sedan kommer någon och säger till att "nej, den är inte fin nog"..

Om klubben som ni gör kommer göra på detta vis så kan jag garantera att den inte blir varken känd, omtyckt eller långlivad.

GurraG skrev:
får jag fråga vad det är som är så fel att ta in istort sett vilka bilar som helst?? hört talas om rush racing tillexempel?? tar in vilka bilar som helst och vi har redan haft många riktigt bra träffar med mycke känade bilar och grejer.. allt handlar inte om vilka bilar det är utan sammanhållningen i klubben

Tycker jag låter vettigt..sammanhållningen och själva intresset för bilar är väl det som är det viktiga i en klubb/förening.
Alla kanske inte har råd att åka runt i en tex. Supra,Sky eller EVO m.m..
Senast redigerat av TT-Avant (6 februari 2009)

Sök