4113
Sök

Efterlyser medlemmar till ny bilklubb i Jönköping !

plattsättare!
804 Inlägg
6 februari 2009
sofie_cal skrev:
jag tycker det är kul med en ny bil klubb, Den kommer ju vara bättre än Pro-Racings iallfall som tar in vilka bilar som helst, Black-racing tar ju bara in trimmade eller stylade bilar, Sen så vet jag att Nissan_sx håller på att styla sin bil just nu och att go_power gör det samma, till er som tyckte att det va kul att ingen av dera bilar var stylade eller trimmade ta reda på lite info innan ni säger något. Mvh Sofie

är inte syftena med att man ska bli mycket folk i en klubb så att anordningar av stora evengemang och allt kan flyta på utan problem? och jag kan lova att det finns mycket stylade, trimmade bilar i pro med det är ju inte direkt en 740klubb lr något sådant. jag tror tyvär att jönköpings bilklubbs utbud är ganska mättat redan med 2 klubbar, men önskar er all lycka till

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

Avstängd
15 Inlägg
7 februari 2009
Vi har en Motorklubb med Stylade eller trimmade bilar ingen bildemotering.

Avstängd
20 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
Vi har många med i klubben nu. Sluta snacka här ni skämmer ut er, vi har bara stylade bilar eller trimmade. Ni andra som skriver massa dumma grejer kan vända er till nån annan klubb Mvh Black-Racing

6 851 Inlägg
7 februari 2009
Jag undrade bara vart gränsen för styling går och hur kreterierna ser ut? För tittar man på era egna bilar så ser de högst orinal ut, förutom ostyvel på bakluckan och neon under bilen..Så är det kravet för styling så kanske kraven inte är så höga.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 februari 2009
Nissan_sx skrev:

Ni vinner nog mååånga medlemmar genom o köra den filosofin...

Go_power skrev:
Vi har många med i klubben nu. Sluta snacka här ni skämmer ut er, vi har bara stylade bilar eller trimmade. Ni andra som skriver massa dumma grejer kan vända er till nån annan klubb Mvh Black-Racing

är ledssen o behöva säga det... men är nån som skämmer ut er så är de nog ni...

har ni nån erfarenhet om klubbar äns?

Har ni nån tanke på säkerhet vid eventuella aktiviteter?

det är inte bara o gå ut o säga "Nu ska vi starta en klubb" det krävs en del uppoffringar med det oxå..
Jag vet inte hur många timmar och hur mycke jag (Vi) offrade för att få GBrt o fungera.. och än är de inte perfekt...
men men.. i vilket fall som hälst.. lycka till.. Ett litet tipps på vägen är ju iallfall och ändra filosofi angående vilka som är välkommna och inte...

Ni kan även räkna med att minsta lilla grej ni gör fel på en träff eller liknande kommer folk inte glömma i första taget.. o sen är skitsnacket igång... men men..
Kör hårt
Mvh Martin / GBrt Crew

Sump Runk Rätt O Slätt!

3 295 Inlägg
7 februari 2009
Nissan_sx skrev:

vad skoj för er, önskar er lycka till i framtiden, hoppas ni ändrar eran attityd bara så kanske ni blir lite långlivade iaf.

425 Inlägg
7 februari 2009
Nissan_sx skrev:

oj vad stylad din issan 200 är!.. en jävla parkbänkt till vinge.. är den trimmad? nej!

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

Avstängd
15 Inlägg
7 februari 2009
sprox skrev:
Nissan_sx skrev:

oj vad stylad din issan 200 är!.. en jävla parkbänkt till vinge.. är den trimmad? nej!

nej min bil är inte stylad, Och hur vet du ifall den är trimmad eller inte ? det sitter smidda kolvar i den och SPM stakar en gt2871 turbo i den, så vad vet du om ifall den är trimmad eller inte ta reda på info innan du öppnar käften

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 februari 2009
Nissan_sx skrev:
sprox skrev:
Nissan_sx skrev:

nej min bil är inte stylad, Och hur vet du ifall den är trimmad eller inte ? det sitter smidda kolvar i den och SPM stakar en gt2871 turbo i den, så vad vet du om ifall den är trimmad eller inte ta reda på info innan du öppnar käften

Du... lilla pojk... tagga ner lite.. vem i helvete vill gå med i en klubb, där en ur ledningen beter sej på de sättet....Skärp dej elelr lägg ner....

Sump Runk Rätt O Slätt!

4 670 Inlägg
7 februari 2009
Nissan_sx skrev:
sprox skrev:
Nissan_sx skrev:

men snälla. ska ni ha en klubb ändra attityd!

FInns ingen info om att din skulle vara trimmad så det ger ju falska förhoppningar om eran klubb eller hur ni skriver endast stylade o trimmade. din ser helt orginal ut förutom vingen eller hur.

vilka signaler ger det?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
7 februari 2009
detta är ju fan pinsamt... Hänvisar er till mitt förrförra inlägg....

Sump Runk Rätt O Slätt!

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
7 februari 2009
blev inbjuden men tackade nej ganska fort faktist smile  orka att bara visa får va me inte kul om alla har ett gäng plast bilar :S ska va blandat annrs kan de kvita tongue

Gödseldräng
4 529 Inlägg
7 februari 2009
ralle_boyen skrev:
blev inbjuden men tackade nej ganska fort faktist smile  orka att bara visa får va me inte kul om alla har ett gäng plast bilar :S ska va blandat annrs kan de kvita tongue

de bästa du har sagt på länge wink

6 851 Inlägg
7 februari 2009
Nissan_sx skrev:
sprox skrev:
Nissan_sx skrev:

Förmodar att du har mappat om bilen efter detta monterades oxå då och vad fick du ut för effekt?
Varför står det inget om det på din info sida om detta?

bara för jag hamnar över dig ;D
846 Inlägg
7 februari 2009
Team-Adolfsson skrev:
ralle_boyen skrev:

de bästa du har sagt på länge wink

vet har mina skills men de jag skrev på min tråd va skit bra ju ;D

1 002 Inlägg
8 februari 2009
Go_power skrev:
Vi har en ny startat klubb i jönköping. Tanken är att den ska vara seriös och bara mera stylade och trimmade bilar får komma in. Tänkte kolla intresset hos dig * mvh Black-Racing mer info kan fås* Skriv PM

Kul att grundarna av klubben inte får va med i den..tongue

...

drifter
95 Inlägg
8 februari 2009
du hebbe lille, du och din finne till polares bilar uppfyller ju inte kriterierna för eran egen så kallade "klubb"... och den där jävla 200:an e den slöaste ja sett, smidda kolvar my ass! ska ni starta en klubb lär ni ju ändra attityden en aning, annars blir ni inte långlivade i den här stan, men önskar er all lycka vi ses på banan. p.s du borde nog ta bort dekalen nu ebbe.
Senast redigerat av Chrille855 (8 februari 2009)

//Chrille

32 Inlägg
8 februari 2009
Lixom vad faan är detta igentligen? :S en bil klubb ska inte ha med matcho bilar att göra utan bil intresset över lag.. lixom om de nu är bara trimmade och stylade bilar vad gör då en standard Mercedes i klubben ?  tycker ni borde tänka om lite...

Reservdansk
6 271 Inlägg
8 februari 2009
baby_boy skrev:
komigen gott folk. låt de få sina chanser. sluta för fan hacka er på nya klubbar som startas. vill ni så går ni med de. annars låter ni det bli. deras tråd handlar om det e några som e sugna. inte komentarer om deras kommande klubb.

Alla har rätt o starta klubb om de vill. o de har rätt o sätta regel för deras klubb. följ med reglen o häng med annars hitta en annan klubb som ni tror att ni smälter i.

mvh PR

Med tanke på grundarnas attityd så kan jag faktiskt förstå att folk undrar om det här konceptet verkligen kommer att lyckas, med tanke på att de faktiskt försöker slå sig in på en (tydligen) redan mättad marknad, som man säger. wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Administratör
2 980 Inlägg
8 februari 2009
Otrevlig stämmning och attityd från alla håll och eftersom det är för mycket att rensa låser jag tråden.

En kopp av den svarta såsen...

Sök