3842
Sök

Manlig modell sökes!

Makaronborrare
993 Inlägg
6 februari 2009
Soil skrev:
calibra1992 skrev:
Soil skrev:
Söker en snygg kille, vältränat ska de va, gärna mörkt hår o mörka ögon. Du får inte vara FÖR stor, alltså inga över 90kg!!! (kan då skymma bilen som är stjärnan här)
Vill boka dig för en fotosession! Klädseln kommer vara minimal, kalsonger kan funka, gärna string. Inga blekfisar!
Du kommer placeras som ett köttstycke bredvid en ganska extremt snygg bil och du kommer bli så känd! (inga garantier)
Du får såklart inte kladda på bilen eller nått sådant olämpligt.. du ska ligga, stå , krypa, svanka, fläka dig lite lätt bredvid. Kommer använda mig av en mobilkamera (mobilen är av märket...äh, den är lila iaf!)

Såklart får ditt namn stå med vid publicering av bilderna, du får även kopior till din portfolio.

Hör av dig via PM!

Har precis börjat träna så det kan dröja ett tag innan jag är rätt man sad
Men säg till om du vill ha en lättklädd modell framför ett kylskåp för då kanske jag är rätt man ;D

Kallar du Britt-Marie kylskåp? yikes

Nej det var inte Britt Marie som var kylskåpet.
Ursäkta min oförmåga att utrycka mig efter några starköl. Menade att innan jag tränat upp mig passar det nog bäst att modella framför ett kylskåp (Ja ett sånt som man förvarar matvaror i)
Ber Britt Marie om ursäkt för det lilla missförståndet tongue

blacken
6 februari 2009
Soil skrev:
Söker en snygg kille, vältränat ska de va, gärna mörkt hår o mörka ögon. Du får inte vara FÖR stor, alltså inga över 90kg!!! (kan då skymma bilen som är stjärnan här)
Vill boka dig för en fotosession! Klädseln kommer vara minimal, kalsonger kan funka, gärna string. Inga blekfisar!
Du kommer placeras som ett köttstycke bredvid en ganska extremt snygg bil och du kommer bli så känd! (inga garantier)
Du får såklart inte kladda på bilen eller nått sådant olämpligt.. du ska ligga, stå , krypa, svanka, fläka dig lite lätt bredvid. Kommer använda mig av en mobilkamera (mobilen är av märket...äh, den är lila iaf!)

Såklart får ditt namn stå med vid publicering av bilderna, du får även kopior till din portfolio.

Hör av dig via PM!

Uaahhh! sexistiskt.. big_smile

108 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
lol ursäkten godtas!

men va sägs om nästa vecka? du kan ju häva några kalla innan så ska de nog gå smärtfritt tongue

don't cry just suck

Makaronborrare
993 Inlägg
6 februari 2009
Soil skrev:
lol ursäkten godtas!

men va sägs om nästa vecka? du kan ju häva några kalla innan så ska de nog gå smärtfritt tongue

Det ska nog gå bra lol

543 Inlägg
6 februari 2009
Soil skrev:
lol ursäkten godtas!

jaså så jag vart dissad... mad

Trött och bitter?? javisst!

108 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
blacken skrev:
Uaahhh! sexistiskt.. big_smile

okej!!

cowboyhatt är även tillåtet tongue

don't cry just suck

OEM <3
6 957 Inlägg
6 februari 2009
Soil skrev:
Söker en snygg kille, vältränat ska de va, gärna mörkt hår o mörka ögon.
Du får inte vara FÖR stor alltså inga över 90kg!!! (kan då skymma bilen som är stjärnan här)

Hör av dig via PM!

Hihi tongue enbart för att jag är kille som ja reagerar tongue Känner lite pojkar som skulle passa in perfekt till detta tongue Solar solarium typ 2ggr i veckan å tränar konstant

OEM <3

108 Inlägg
6 februari 2009
Trådstartare
Bjork skrev:
Hihi tongue enbart för att jag är kille som ja reagerar tongue Känner lite pojkar som skulle passa in perfekt till detta tongue Solar solarium typ 2ggr i veckan å tränar konstant

nu förstår ja inte vad du menar roll

skicka hit pojkarna!
det är bra om de inte är allt för frågvisa och pratsamma heller.. gärna lobotomerade

don't cry just suck

543 Inlägg
6 februari 2009
Soil skrev:
Bjork skrev:

nu förstår ja inte vad du menar roll

skicka hit pojkarna!
det är bra om de inte är allt för frågvisa och pratsamma heller.. gärna lobotomerade

Ah du vill ha caveman's... tongue

Trött och bitter?? javisst!

4 637 Inlägg
6 februari 2009
Soil skrev:
Emil: Klart de finns! Google is your friend. Bara söka på modell

Det fanns gott om fina tjejer i närheten med det är säkert dyrt men några som är i stort behov av pengar går nog att fixa billigt... Hehe men det är inget som är aktuellt just nu iaf.
Senast redigerat av EmilHammarlund (6 februari 2009)

Crusty69
7 februari 2009
Undra hur många som bara läser rubriken och kastar iväg ett pm direkt i hopp om att vara först smile

583 Inlägg
7 februari 2009
duger jag om jag har med mig min mössa? wink

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Crusty69
7 februari 2009
Om Liner får ha mössan så ligger min röst där!

2 014 Inlägg
7 februari 2009
Hmm... Kanske om man färgade håret, skaffade linser och tog på sig rosa, fluffiga kanintofflor?

Nej huga, då begraver jag hellre mig själv och torkar ihop till ett skal med tänder.

Kul idé dock, uppdatera tråden när "projektet" är genomfört.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

108 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
Liner skrev:
duger jag om jag har med mig min mössa? wink

Haha big_smile klart du duger! Mössan e klockren tongue

Fyfan va tråkigt ja måste haft igår ass roll

don't cry just suck

Sleeper
3 084 Inlägg
7 februari 2009
hehe hur mycket får man? tongue  gåre bra med mankini?

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

108 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
om du är snäll kan du få komma upp till min lägenhet o diska tongue

don't cry just suck

Sleeper
3 084 Inlägg
7 februari 2009
Man kommer få gaystämpel i pannan om inte annat... Fan att du påminde om disken fick man ångest igen sad

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

blacken
7 februari 2009
Soil skrev:

om du är snäll kan du få komma upp till min lägenhet o diska

Det är bara våra kroppar som ni kvinnor är ute efter, först så ska vi tillfredställa edra visuella och sexuella lustar på diverse raffinerade och förnedrande sätt,  sedan så ska vi stå för eran marktjänst. Snacka om att man känner sig väldans objektifierad..tongue

108 Inlägg
7 februari 2009
Trådstartare
blacken skrev:
Det är bara våra kroppar som ni kvinnor är ute efter, först så ska vi tillfredställa edra visuella och sexuella lustar på diverse raffinerade och förnedrande sätt,  sedan så ska vi stå för eran marktjänst. Snacka om att man känner sig väldans objektifierad..tongue

komsi komsi big_smile

don't cry just suck

Sök