Tänkte nu göra en liten snajjsig wallpaper och behöver ha en snygg och fräsig bild på din bil. Börnis eller sladd skall göras på bilden. Helst skall det vara bilar som s13/s14/s15/supra/bmw, ladda upp goa bilar iaf Ladda upp bilden/bilderna i tråden så kastar jag upp resultat senare.
Finns det någon "lägg upp en bild när du driftar tråd"? Annars kan kanske denna tjäna det syftet, och så kan TS välja och vraka bland de bilder som läggs upp
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Tänkte nu göra en liten snajjsig wallpaper och behöver ha en snygg och fräsig bild på din bil. Börnis eller sladd skall göras på bilden. Helst skall det vara bilar som s13/s14/s15/supra å liknande, inga sunkiga gamla volvo.
Ladda upp bilden/bilderna i tråden så kastar jag upp resultat senare.
Finns det någon "lägg upp en bild när du driftar tråd"? Annars kan kanske denna tjäna det syftet, och så kan TS välja och vraka bland de bilder som läggs upp
Vad yrar du om?
Volvo_mannen, det sa jag aldrig, menade bara dem som är sunkiga helt enkelt. Finns förbannat många snygga volvo men förbannat många sunkiga "bond" stylade
F_lindgren, dem blir skita bra kommer göra flera olika bilder så en av dom blir asa bra
Vad yrar du om?
Vet inte riktigt Tänkte som så, att om det inte finns en tråd där man kan lägga upp driftbilder, så kan denna kanske fungera som en sådan. Och så kan trådskaparen, och andra, välja ut bilder om de vill ha.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Vad yrar du om?
Vet inte riktigt Tänkte som så, att om det inte finns en tråd där man kan lägga upp driftbilder, så kan denna kanske fungera som en sådan. Och så kan trådskaparen, och andra, välja ut bilder om de vill ha.