Det är väl som vanligt i Sverige; Vintern kommer i Mars, nån gång. Så åker man på att köra med vinterdäck halvvägs in till sommaren eller nåt. Tråkigt som fan. Var likadant förra året. Då var det nästan sommarvärme här nere i Mars. Så jag drog på sommardäcken 1:e April. Och ja, tror ni inte att det blir århundradets snöstorm efteråt!
vill me ha vår och sommar tråkigt nu blir för fan deprimerad av allt mörker och skit väder. nä nu vill man har 25+ och sol (; och så kan man tvätta bilen och den håller sig fin i en vecka
Ska det vara snö så ska det vara lagomt med fin vit snö på vägarna, inte slask som det blir när man saltar och har sig. Men sommaren är ändå härligast... glida omkring med taklucka och fönster öppna... Längtar så in i norden.
aja nu får ni väl ändå lugna, det är ju mitt i den bästa vintermånaden nu ju. Och här ju knappt varit någon snö... lite i början av januari och inatt men det smälte ju på morgonen
aja nu får ni väl ändå lugna, det är ju mitt i den bästa vintermånaden nu ju. Och här ju knappt varit någon snö... lite i början av januari och inatt men det smälte ju på morgonen
flytta till norrland om du älskar snö. Våren ska komma snart hoppas jag på. Är rena helvetet varenda vinter. gashanden har dessutom abstinens så rena vägar med lite värme i luften är allt välkommet nu.
imorgon ska jag ut på utflykt till min ballkong ta en kopp varm choklad / grilla korv på mina nyköpta 5kr:s engångsgrill och sitta i min nybyggda snöstol. Hoppas det blir sol bara har redan bjudit grannen på min ballkongutflykt
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Vill också ha vår...blir alltid på bra humör då Så mkt bättre då - Man kan ta på sig en tunnare jacka alt. en tröja - Dom sopar bort gruset - Sommarhjulen på - De börjar bli grönt, mer än bara i gräset - Ljusare
Måste vara för jäkla gött uppe i Norrland när de blir så ljust?