Mellan 50-70.000 mil på en gammal 740 vi hade. Hade gått som taxi innan vi köpte den.
Kardanen började glappa lite i slutet annars inga större problem maskinellt
Sen min gamla 9000 hade väll gått runt 28-29.000 mil
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Har en passat -96 som passerade 27000 nu i veckan, börjar märkas oxå! Men men snart är man ute med Soarern igen å passaten får stå hemma å grina lite i regnet!
Saab 9-5 V6 Griffin 32500 mil och Golf 2 GTI 16 V -86 snart 30500 mil och flickvännens Volvo S40 2.0 -96 får inte vara med som har minsta med sina snart 8400 mil och den köpte hon när den gått 6300 mil så den dröjer ett bra tag innan hon är med här då hon kör max 1500 mil per år
köptes för 110kr med full tank, var mig trogen hela vintern och startade alltid! Såldes utan avgasrör, med spruckna bromsskivor fram och allmänt nersunkad för 2500kr dagen innan besiktningen gick ut! Troligen min bästa bilaffär!
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
38000 mil varav inte en enda service är gjord senaste 6000 milen, inte ens ett oljebyte. Ja det stämmer, det är en Volvo 740 som håller vad fan man än gör med skiten haha!
44k Golf Gti 16v mk2 1986 40k plus Ford Eskrot Diesel, Pappas bil som räknaren gick på måååånga gånger. . . fyllde på 2L olja och bytte ett igenkorkat luftfilter på 3-4år, det gick inte att ha ihjäl biljäveln! Rost i golvet satte stopp för den.