hmm dom spacerna lär ju frästa på duktigt inte bätre köra fälgar som e bredare passar.. lite onödigt ha bred bil me smala däck lycka till iaf hoppas får ihop allt
hmm dom spacerna lär ju frästa på duktigt inte bätre köra fälgar som e bredare passar.. lite onödigt ha bred bil me smala däck lycka till iaf hoppas får ihop allt
har 285 bak idag 245 fram.. så smala däck är det ju inte... har så mycket utgifter just nu.. med nystartat lack firma.. ska bredda mina fälgar när pengar kommer in.. så blir det 9,5 tums fram och 12 tums bak..
Kolfiber rundat med lite black chrome, varför inte?
kan ju vara något!
Gör ju inget att testa. Funderade på att fixa silverlisten inne i min bil i black chrome eller kolfiber. Har även funderat på liquid silver.. Vet inte riktigt än..
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
jaa... kommer likna det mycket när den är klar.... du fick mig..
haha, de e ju en bra sak att bli påkommen med iaf. Gillar den bilen sjukt mkt... men skulle inte kört i silver.. svart på den skulle bli sjukt snyggt spec när den e så snyggt breddad...
jaa... kommer likna det mycket när den är klar.... du fick mig..
haha, de e ju en bra sak att bli påkommen med iaf. Gillar den bilen sjukt mkt... men skulle inte kört i silver.. svart på den skulle bli sjukt snyggt spec när den e så snyggt breddad...