Du vet väl att du bygger exakt den bil jag drömer om va? Har alltid velat haft en bred CLK. Gärna med en kompressor och 500-600hk Får nöja mig med en äldre kupé så länge Blir nog kompressor i min till vintern Isf får vi ta ett race nästa sommar
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Du vet väl att du bygger exakt den bil jag drömer om va? Har alltid velat haft en bred CLK. Gärna med en kompressor och 500-600hk Får nöja mig med en äldre kupé så länge Blir nog kompressor i min till vintern Isf får vi ta ett race nästa sommar
haha roligt det... ska med montera kompressor på min i vinter.. fast målet är mer mot 650 hk:P kan gärna racea:P om du våger haha
spelar väl igentligen ingen roll vilken färg d blir så länge d gör ont å titta på den = BLANK;).. kanske nån kameliont:).. mörk orange som skiftar i mörkblått är ju bara fööör snyggt
Pertan the one!
-Det första en vis man tänker är det sista en dum jävel gör!
spelar väl igentligen ingen roll vilken färg d blir så länge d gör ont å titta på den = BLANK;).. kanske nån kameliont:).. mörk orange som skiftar i mörkblått är ju bara fööör snyggt
hehe... jag är lite sugen på mercedes 170 den är nice...
A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
14 juni 2010
Svårt att säga vad bilen passar i. Svart passar alla bilar i. Vitt passar denna nog också i. Men varför kanske inte Midnight purple? Mycket jobb ska inte få en enkel vit lackering. Jag röstar på Midnight Purple!
Svårt att säga vad bilen passar i. Svart passar alla bilar i. Vitt passar denna nog också i. Men varför kanske inte Midnight purple? Mycket jobb ska inte få en enkel vit lackering. Jag röstar på Midnight Purple! http://img369.imageshack.us/img369/5479/r3406or5.jpg
Svårt att säga vad bilen passar i. Svart passar alla bilar i. Vitt passar denna nog också i. Men varför kanske inte Midnight purple? Mycket jobb ska inte få en enkel vit lackering. Jag röstar på Midnight Purple! http://img369.imageshack.us/img369/5479/r3406or5.jpg
gymt snygg färg får ja säga...
satan villken snygg färg lägger lätt min röst på den.. svart är ju så vanligt blir som tråkigt tyck ja like dant med vitt å rött.. ska väl vara lite mer i ögonfallande lär väl dra blickar till di som attan ändå men d är ju dumt å missa någon hehe
Pertan the one!
-Det första en vis man tänker är det sista en dum jävel gör!