Ser ju så råball ut! Men skulle gärna se en lite kantigare bakdel då den känns alldeles för bullig. Sen får du göra någon vinge eller något men annars.... PFFFF SÅ otroligt GRYM!
Skall du ha vinge, så skall det vara en liten diskret sak, antingen som en läpp, eller lite lite luft emellan. Stor vinge går bort. Men det är min åsikt.
Ser ju så råball ut! Men skulle gärna se en lite kantigare bakdel då den känns alldeles för bullig. Sen får du göra någon vinge eller något men annars.... PFFFF SÅ otroligt GRYM!
tackar... finns o göra är inte helt förtjust över bakdelen heller
Skall du ha vinge, så skall det vara en liten diskret sak, antingen som en läpp, eller lite lite luft emellan. Stor vinge går bort. Men det är min åsikt.
Hallå alla glada som följer denna tråd.. varit lite tyst här nu... har funderat på sälja den bilen då jag varit så trött på den..
Men får tacka Crille (C_laser)och Johan (Johansfrukt) och Tommys (Skruvar till det) då jag varit i deras garage nu då alla dom har breddade bilar så har jag fått tillbaka suget till min bil... så nu säljer jag saaben istället
ska börja leta efter en lokal där jag kan stå fixa klart den
sen till lite roligare saker så har jag beställt nya Coilovers blev KW V2
Håller med, men du måste göra nåt åt bakdelen, den ser så tung ut på nåt vis. Jag vet att jag har lagt upp denna bilden förut men du borde försöka göra nåt i denna stilen
Håller med, men du måste göra nåt åt bakdelen, den ser så tung ut på nåt vis. Jag vet att jag har lagt upp denna bilden förut men du borde försöka göra nåt i denna stilen
har ju utgått från den bilen du skicka... så ska göras om... ska kapa isär kjolpacket så front bak o fram skärmar går att ta av.. så kommer bli lättare och jobba med det..
Tejpa en linje så tar vi vinkelslipen det blir bra.
Kommer ja göra på min efter första ordentliga istötning.
Fälgar på G ???
Ja hade tänkt ta vinkelslipen slipa bort all plast så ja får fram org skarven... så bara knäcka loss den..
så får jag ha org skarvarna blir snyggast så tror jag..
kanske hitta dom.. fast va dyra:P äkta split. men kanske ny låda på ge
BRA att du tar fram linjerna igen, sååå mycket snyggare Sen är jag som dom flesta andra mycket skeptisk mot bakkjolen, dock har du ju skrivit att du ska ändra på den så det blir tummar upp från mig!
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Tejpa en linje så tar vi vinkelslipen det blir bra.
Kommer ja göra på min efter första ordentliga istötning.
Fälgar på G ???
Ja hade tänkt ta vinkelslipen slipa bort all plast så ja får fram org skarven... så bara knäcka loss den..
så får jag ha org skarvarna blir snyggast så tror jag..
kanske hitta dom.. fast va dyra:P äkta split. men kanske ny låda på ge
BRA att du tar fram linjerna igen, sååå mycket snyggare Sen är jag som dom flesta andra mycket skeptisk mot bakkjolen, dock har du ju skrivit att du ska ändra på den så det blir tummar upp från mig!
ja blir snyggare och mer praktiskt och jobba med det med lösa delar... sen bakkjolen ska formas om göra en ny deffusor med kanske hål för utblås i.... måste bara hitta lokal där jag får jobba i
har suttit o pratat med en av mina sponsorer angånge färg valet... och har är väldigt förtjus i vit.. gillar även jag med.. så vi har bestämt att lacka bilen vit.. med svart tak. svart deffusoer fast läpp fram..
så kommer några bilder på Nya SLK med den vita.. är en ny Mercedes vit
blir nog snyggt på din. Svarta fälgar med polerad kant också.
japp blir svarta fälgar mer polerad kant eller lackad... ska jag renovera dom själv blir det lackad.. anas blir det polerad.. fast allt kostar ju:) jag gillar den färgen mycket