Bilen.
Årsmodell 2000
2.0T T5 motor
5 växlad manuell
154hk 219Nm orginal
265hk 370Nm
(sista modellen med T5 motorn:P)
Hemsidan :
www.osse.ccTack Till:
Vadstena Lasermärkning
Skänninge Mekaniska
ANA Trollhättan
MAM's Racing
Speedparts
Ännu en vinter är här o bilen har åter igen återvänt till sitt kära hem i värmen. Men inte för att få vila utan är nu det börjar på allvar.
Var många saker som bockades av förra vintern från min "TO DO LIST" men nu i år när jag sammanfattat nya listan är det mer än förra året som ska göras haha tror inte jag är ensam om detta fenomen
I dagsläget är det mkt som sker i bakvagnen med bromsarna, Fram står det lite små stilla just nu då jag väntar på skivor o lite annat dit. Även igång inuti bilen med lite nya idéer, så är väl ver allt på bilen om man ska sammanfatta de
Blir bara jobbigt att skriva en lista på vad jag ska göra för blir så rörigt , så istället skriver jag vad jag håller på med för tillfället tänkte jag
Polerat o grejat
Håller på att fräscha upp motorrummet ännu mer i år med blankpolerat alu o lackade detaljer
Orginal färg i alla andra saabar
Men jag måste ju alltid göra mot vad alla andra har
Monterat Tändkasetten nu med vita muttrar *porr*
Mkt som fattas i motorrummet nu så svårt att få en helbild över läget , helst för er som bara ser bilden hehe
Monterat ännu mer lackade detaljer:D
Börjat fräscha upp i hjulhusen
Hade en 308mm skiva liggandes så testa så allt gick bra att montera med tanke på att jag fått bygga om bromssköldar o sådant. Hoppas mina nya skivor kommer snart så man kan bli klar med framvagnen:)
Mkt kabeldragning har det blivit med alla nya saker som kopplats in i bilen
Fick en idé... Så nu har man kopplat in dioder i dörrsidorna runt om ..
Hunnit med att tillverka en ny panel till bilen även
Fick för mig att lacka bromsoken i samma kulr som bilen
Resultat av dioder.
Blir lite kabel dragning i bilen även
Att man hela tiden ska vara överallt på bilen o greja