4016
Sök

Bilklubb i borås finns det några intresserade?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
9 mars 2009
"Överväger"

Sump Runk Rätt O Slätt!

1 255 Inlägg
9 mars 2009
Men gör en lista i tråden så får alla som är intreserade skriva upp sig.

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

43 Inlägg
10 mars 2009
Trådstartare
HyperSonica skrev:
"Överväger"

haha seriöst eller bara en dålig kommentar  wink

Don't Drink & Drive

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
10 mars 2009
Seriöst faktiskt smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

43 Inlägg
12 mars 2009
Trådstartare
japp vi börjar här då med en lista på alla som e intresserade av detta..
så skriv tex: erat namn och bil     .....Och om det e någon som är intresserad av att hjälpa till att anordna träffar mm skriv gärna till det MVH:

1-  Niklas   Toyota supra 
2-
3-

Don't Drink & Drive

Bajsapa
316 Inlägg
12 mars 2009
hmm får man vara med om man har en 745:a tongue? för då är jag helt på

43 Inlägg
12 mars 2009
Trådstartare
muffl0n skrev:
hmm får man vara med om man har en 745:a tongue? för då är jag helt på

Frågade inte du det för ett tag sedan=) men ja klart som fan att du ska vara med om du gillar bankörning
å känner att du vill vara med lju fler lju billigare e det att hyra banor mm mm

Don't Drink & Drive

Bajsapa
316 Inlägg
12 mars 2009
skriv upp mig på listan då ^^ tror att min bror e intresserad med (blacklin3)

1 255 Inlägg
12 mars 2009
Tappat suget helt nu trodde du va ute efter en klubb med intresse emot race och att de bara skulle va med bilar med lite mer klös i....

Bajsapa
316 Inlägg
12 mars 2009
det var just därför jag frågade. trodde det var mer extrema bilar också. därför tyckte jag att inte jag passade in riktigt med min 745a. jag vill höra vad tråd "ägaren" har att säga

1 255 Inlägg
12 mars 2009
muffl0n skrev:
det var just därför jag frågade. trodde det var mer extrema bilar också. därför tyckte jag att inte jag passade in riktigt med min 745a. jag vill höra vad tråd "ägaren" har att säga

Jo jag vet att du fråga ingen pik emot dig eller något sånt smile

Bajsapa
316 Inlägg
12 mars 2009
Anubis skrev:
muffl0n skrev:

Jo jag vet att du fråga ingen pik emot dig eller något sånt smile

ok bra, men skulle det någonsin bli en sådan här klubb så vill jag gärna vara medlem på något sätt big_smile om det går tongue

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
12 mars 2009
Anubis skrev:
Tappat suget helt nu trodde du va ute efter en klubb med intresse emot race och att de bara skulle va med bilar med lite mer klös i....

Jävla barnsligheter... Bara för att man har en jävla skyline så kan man itne va i samma klubb som en 745?
Så jävla tramsigt... Blir så trött på sånt..

Sump Runk Rätt O Slätt!

Bajsapa
316 Inlägg
12 mars 2009
jag själv tycker att alla som har intresset ska få vara med. men det är ju min åsikt. behöver ju inte ha en riktig sportbil för att åka lite bana.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
12 mars 2009
muffl0n skrev:
jag själv tycker att alla som har intresset ska få vara med. men det är ju min åsikt. behöver ju inte ha en riktig sportbil för att åka lite bana.

Sånt tänkande gillar jag big_smile Tummen upp.. det hade räckt med mina 115 pollar för att ajg skulle köra... fast jag skulle iofs aldrig dra ut rexen på en bana... Hade slutat antingen med att jag dog eller att bilen gör det typ tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!

Saaboholic
3 129 Inlägg
12 mars 2009
HyperSonica skrev:
Anubis skrev:

Jävla barnsligheter... Bara för att man har en jävla skyline så kan man itne va i samma klubb som en 745?

Håller helt med, huvudsaken är väl att man har en bil som man sköter om och inte rullar in med nå jävla skrotupplag eller liknande, då är det mer förståeligt.

Sen om det är en WW buss från 70-talet som e pimpad eller en skyline spelar väl mindre roll, dock får väl bussen det lite kämpigt på banan xD

"Liberty of thought is the life of the soul"

Bajsapa
316 Inlägg
12 mars 2009
HyperSonica skrev:
muffl0n skrev:

Sånt tänkande gillar jag big_smile Tummen upp.. det hade räckt med mina 115 pollar för att ajg skulle köra... fast jag skulle iofs aldrig dra ut rexen på en bana... Hade slutat antingen med att jag dog eller att bilen gör det typ tongue

ja fan rexen går nog fint på banan big_smile  jasså du kör så jävla hårt  tongue?

1 255 Inlägg
12 mars 2009
HyperSonica skrev:
Anubis skrev:

Problemet var inte att de var en volvo utan att ja trodde tanken var en klubb mer inriktat på race med bilar som har lite högre prestanda än normalt o kan säga att de finns många volvos som går sjukt bra dock va inte det en av dom.

O din spydiga atityd börjar gå mig på nerverna ja får la tycka va ja vill varför ska du jämt lägga dig i allt har du inget bättre för dig eller?

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
12 mars 2009
Anubis skrev:
HyperSonica skrev:
Anubis skrev:

Problemet var inte att de var en volvo utan att ja trodde tanken var en klubb mer inriktat på race med bilar som har lite högre prestanda än normalt o kan säga att de finns många volvos som går sjukt bra dock va inte det en av dom.

O din spydiga atityd börjar gå mig på nerverna ja får la tycka va ja vill varför ska du jämt lägga dig i allt har du inget bättre för dig eller?

PM!

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
12 mars 2009
tycker personligen att de skulle vara lite dumt att ha en riktlinje mot de lite mer extrema åken i Borås...
Det finns ju som sagt en ganska limiterad upplaga av Monster i denna stan hmm Och min bil är tyvärr inte en av de sad

Sump Runk Rätt O Slätt!

Sök