5201
Sök

Bilklubb i borås finns det några intresserade?

43 Inlägg
13 februari 2009
Trådstartare
Tjenare alla i eller runt om borås.
Har funderat ett tag på en skön bilklubb i borås eftersom det redan e lite träffar på helgerna så kan vi lika gärna sätta ihop en schysst klubb för bil-intresserade så jag tänkte höra med er om det e något som någon är intresserad av...hmm
Behöver då dock lite hjälp på vägen dit så att det kan bli av.

1:Någon eller några sköna personer som vill medverka att starta klubben
2:Att ha någon som kan eller vet hur man gör för att sätta ihop en bra hemsida till klubben
3:Förslag från alla som vill vara med vad ni tycker att klubben ska heta (Så släng gärna med förslag i era kommentarer)
mm,mm

Hade tänkt försöka med att annordna så vi kan dra privata karavaner till olika aktiviteter såsom tex:elmia gatubil mm mm

Ha träffar inne i borås: Finns fina å stora platser att hålla till vid

Och försöka hyra eller annordna platser till lagliga privata race smile

Kanske grilla någon fin sommardag smile

Ju mer personer det blir ju billigare kan det bli att sätta ihop våra tex: race;)

När namnet på klubben har bestämts beställer jag dekaler till dom som vill ha och har råd wink.
Och senare så kommer det att sättas  upp en lista på våran blivande hemsida över medlemmar respektive bil

Allt detta går att genomföra med lite engagemang från dom som vill lägga lite tid på att få en lite roligare sommar

Hoppas detta går att genomföra skulle vara grymmmmmt kul hoppas  skriv vad ni tycker ha kommentarer sprid detta vidare om ni tycker det låter intressant Mvh:Nicke

https://www1.garaget.org/gallery/archive/90339/569227_aceo4q.jpg
Senast redigerat av Goffen (13 mars 2009)

Don't Drink & Drive

1 255 Inlägg
13 februari 2009
Har haft uppe detta ämnet innan men blev inte mycket av de tyvär hoppas du lyckas bättre jag är iallafall på smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

43 Inlägg
13 februari 2009
Trådstartare
Anubis skrev:
Har haft uppe detta ämnet innan men blev inte mycket av de tyvär hoppas du lyckas bättre jag är iallafall på smile

det kan vi alltid hoppas på men då kanske du e intresserad av att hjälpa till med att få det att fungera smile

Don't Drink & Drive

1 255 Inlägg
13 februari 2009
akilik1984 skrev:
Anubis skrev:

det kan vi alltid hoppas på men då kanske du e intresserad av att hjälpa till med att få det att fungera smile

Jodå till viss del kan ja väl de smile

43 Inlägg
13 februari 2009
Trådstartare
Anubis skrev:
akilik1984 skrev:
Anubis skrev:

Ingen ska behöva slita röven av sig smile

Don't Drink & Drive

3 390 Inlägg
13 februari 2009
Flyttar denna till Allmänt. Sen får du läsa rubrikanvisningarna nästa gång.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Yellow bug!
1 640 Inlägg
13 februari 2009
Varför ha flera små när vi redan har en större?

Du har exakt samma planer som GBRT har, tror inte det kommer funka med två klubbar i en stad som krockar med varandra, kom på GBRT:s träffar istället!
Senast redigerat av Edil_ (13 februari 2009)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

1 255 Inlägg
13 februari 2009
Edil_ skrev:

Du har exakt samma planer som GBRT har, tror inte det kommer funka med två klubbar i en stad som krockar med varandra, kom på GBRT:s träffar istället!

Jo ja vet att GBRT finns dom står bara jämte sina bilar istället för o köra dom, så att göra en klubb som har mer intresse för o använda sina bilar låter rätt bra då kan ju alla som gillar putsa upp o visa bilen va med i GBRT medans dom som vill köra kan va med i den andra smile

43 Inlägg
13 februari 2009
Trådstartare
jo visst det kan va sant:P
Men det e la roligare att försöka att uppnå en dröm där man själv sätter regler över vad man vill göra vet flera st som e intresserade men inte tillräckligt för att genomföra det

Don't Drink & Drive

164 Inlägg
13 februari 2009
blir svårt då gbrt folket är ganska många....
blir inte så många övertill denna klubben isåfall..
det som hade funkat vore en klubb som hyr banor å gör egna små klubb arragemang..
själv har jag fullt upp med en japs klubb redan.. rätt många grejer å hålla i luften samtidigt...

hej
291 Inlägg
13 februari 2009
ÄNTLIGEN! har inget emot gbrt, men jag vill köra!! smile.  låter väldigt intressant!

Mvh Robin

Vi är gulsvarta Elfsborg!, Elfsborg från Borås!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
13 februari 2009
Anubis skrev:
Edil_ skrev:

Jo ja vet att GBRT finns dom står bara jämte sina bilar istället för o köra dom, så att göra en klubb som har mer intresse för o använda sina bilar låter rätt bra då kan ju alla som gillar putsa upp o visa bilen va med i GBRT medans dom som vill köra kan va med i den andra smile

innan du börjar gnälla för att vissa står jämte sina bilar, så kanske du ska ta reda på Varför vissa gör de...
personligen så gör ju jag inte det... Gasglad som man är...
Men det kommer kanske bli lite ändring med de där.. vem vet wink

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
13 februari 2009
R0b1n skrev:
ÄNTLIGEN! har inget emot gbrt, men jag vill köra!! smile.  låter väldigt intressant!

Mvh Robin

Men när ska folk förstå... Dyk upp på en träff i Gbg.. så looovar ajg att du får köra livet ur din stackars cossie

Sump Runk Rätt O Slätt!

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
13 februari 2009
akilik1984 skrev:
Anubis skrev:
akilik1984 skrev:

Ingen ska behöva slita röven av sig smile

att ha en klubb som är registrerad innebär tyvärr att slita röven av sej hmm

Sump Runk Rätt O Slätt!

hej
291 Inlägg
13 februari 2009
HyperSonica skrev:
R0b1n skrev:

Mvh Robin

Men när ska folk förstå... Dyk upp på en träff i Gbg.. så looovar ajg att du får köra livet ur din stackars cossie

misstänkte att martin skulle kommentera smile. för långt att åka.. orkar inte. bryr mig inte... som sagt har inget emot eran förening... sluta sura. jag tycker det är roligt med lite sånt här. då kan man dyka upp på flera ställen smile. ta ett chill pill martin så får vi se hur det går för grabbarna..

Mvh Robin

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
13 februari 2009
R0b1n skrev:
HyperSonica skrev:
R0b1n skrev:

Mvh Robin

misstänkte att martin skulle kommentera smile. för långt att åka.. orkar inte. bryr mig inte... som sagt har inget emot eran förening... sluta sura. jag tycker det är roligt med lite sånt här. då kan man dyka upp på flera ställen smile. ta ett chill pill martin så får vi se hur det går för grabbarna..

Mvh Robin

okej.. men orkar man inte åka en sväng för att ha kul.. tycker jat inte man ska gnälla häller....
Hur många rakor finns de i Borås?.. typ 3.. varav en är kameraövervakad numera hmm
Den andra finns i svenljunga och den tredje tror jag alla redan vetom...

Tänker inte hindra nån från att genomföra nått de vill.. absolut inte.. Kör gårt o gasa massor smile

Sump Runk Rätt O Slätt!

hej
291 Inlägg
13 februari 2009
jag är helt neutral. jag försvarar inget. tycker bara lite för mkt wink

hej
291 Inlägg
13 februari 2009
varför rakor? finns banor ju! smile.

43 Inlägg
13 februari 2009
Trådstartare
Klubben e inte tänkt att det ska vara olagliga race utan att tex: hyra banor åka till olika arangemang tillsammans tjata skit med varandra byta erfarenhet mm.. Hade inte tänkt att konkurera ut någon annan klubb finns la tid till båda eller flera olika. Sommaren e lång å som jag såg det förra sommaren så va det inte så många race alls dom flesta stod bara vid mc-donalds å hängde på helgerna i Borås. hade det inte vart lite roligare att komma iväg på något..
Hoppas inte andra klubbar tar illa upp för det här det va inte grundtanken....wink

Don't Drink & Drive

43 Inlägg
13 februari 2009
Trådstartare
sypher_44 skrev:
blir svårt då gbrt folket är ganska många....
blir inte så många övertill denna klubben isåfall..
det som hade funkat vore en klubb som hyr banor å gör egna små klubb arragemang..
själv har jag fullt upp med en japs klubb redan.. rätt många grejer å hålla i luften samtidigt...

Ha ha du e rolig klart du ska med å hyra banor tongue

Don't Drink & Drive

Sök