deamon skrev:Mollan_86 skrev:deamon skrev:tider kommer o sättas ut senare , men vi bör nog vara där i tid om vi ska hinna med biltvätt mm mmDå tvättar du min bil då?jag e väll tvungen eftersom du har ett "kupong"
Mollan_86 skrev:deamon skrev:tider kommer o sättas ut senare , men vi bör nog vara där i tid om vi ska hinna med biltvätt mm mmDå tvättar du min bil då?
deamon skrev:tider kommer o sättas ut senare , men vi bör nog vara där i tid om vi ska hinna med biltvätt mm mm
deamon skrev:det krävs väll inget mer änn att du ska kunna slunga iväg ett 8" däck Inte rulla iväg den då kommer den långtett annat grej vi funderar på en så kallat pitstopp , man skiftar 4 hjul på en bil och den som e snabbast under dagen vinnervad tycker ni sen måste vi ju ha prick skytte med paintball
loudness skrev:deamon skrev:det krävs väll inget mer änn att du ska kunna slunga iväg ett 8" däck Inte rulla iväg den då kommer den långtett annat grej vi funderar på en så kallat pitstopp , man skiftar 4 hjul på en bil och den som e snabbast under dagen vinnervad tycker ni sen måste vi ju ha prick skytte med paintball varför inte bjuda in en cirkus med:P
Mollan_86 skrev:deamon skrev:Mollan_86 skrev:Då tvättar du min bil då?jag e väll tvungen eftersom du har ett "kupong"Vaddå en kupong jag har TVÅ!!! hahaha
deamon skrev:Mollan_86 skrev:Då tvättar du min bil då?jag e väll tvungen eftersom du har ett "kupong"
Mollan_86 skrev:Då tvättar du min bil då?
olagbg skrev:loudness skrev:deamon skrev:det krävs väll inget mer änn att du ska kunna slunga iväg ett 8" däck Inte rulla iväg den då kommer den långtett annat grej vi funderar på en så kallat pitstopp , man skiftar 4 hjul på en bil och den som e snabbast under dagen vinnervad tycker ni sen måste vi ju ha prick skytte med paintball varför inte bjuda in en cirkus med:PEller så kan vi ju prickskjuta på alla moderatorer:D
olagbg skrev:det var ju moderatorn själv som började hhehe haha
Meerx skrev:Zarah x2 lär dyka upp som vanligt
mickefixare skrev:Måste man anmäla sig i förväg för att ställa ut eller e det bara att rulla in innan 10 ?