Blir nog mer hålbart med 2,5 liters motorn. Men köp ett 2,5 liters block och släng i 3 liters vevev och 3 liters toppen. Sedan h profil och t5 kolvar så håller det för långt över 500 häst
Blir nog mer hålbart med 2,5 liters motorn. Men köp ett 2,5 liters block och släng i 3 liters vevev och 3 liters toppen. Sedan h profil och t5 kolvar så håller det för långt över 500 häst
håller på med detta till den gröne
Hehe fint håller själv på och velar om vad jag ska bygga ihop till nästa sommar t6 hade ju vsrit gött! Får se om ekonomin går ihop till det
Okej. För ska bygga så som du gör på 965, men är orolig att det inte kommer gå o regga med den motorn o turbo.. Men en kompis sa till mig att man kunde ta en T5 motor o regga med den sen så stoppar man i T6
Okej. För ska bygga så som du gör på 965, men är orolig att det inte kommer gå o regga med den motorn o turbo.. Men en kompis sa till mig att man kunde ta en T5 motor o regga med den sen så stoppar man i T6
Enda sättet att regga med vitsexa+turbo är om du reggar som ombyggt fordon. Visst kan du regga med t5:a sen lägga i sexa men besiktningen ser ganska snabbt att det är en sexa med turbo i och inte en t5:a så då får du bara körförbud och omreggning igen!
Därför är det enda och smidigaste sättet att bara plocka bort turbon till besiktning!
Okej. Blir jobbigt bara om man får reg utav farbror blå.. Vill ha den helst reggad med T6 motor Ska bli spännande och se vad du kommer göra med denna motorn!
Okej. Blir jobbigt bara om man får reg utav farbror blå.. Vill ha den helst reggad med T6 motor Ska bli spännande och se vad du kommer göra med denna motorn!
Vill du ha reggad med T6 får du sfro-besikta och regga som ombyggt fordon. Allt som ska göras med motor står på info=) Motor är istort sätt klar