benz_elias skrev:du kör ju rockford alltså är du amatör
benz_elias skrev:arvika är värst i sverige när de gäller ljud i vanliga bruksbilar skulle ja tro när folk får åka på sjukhus för att hjärtat slår i takt med basen
AlvereZ skrev:zlobban skrev:ah detta verkar kul Verkligen
zlobban skrev:ah detta verkar kul
benz_elias skrev:kom på dbdrag i arvika under våren ja lovar ni har inte en chans
evilaudio skrev:benz_elias skrev:du kör ju rockford alltså är du amatörva??
zlobban skrev:benz_elias skrev:sen när fan blev gas bra basarna håller i 14 dagar.. sen är dom slut zlobbanhaha asså e dom de?! väldigt konstigt att mina håller än lr?!? hmmm? Ja de e de
benz_elias skrev:sen när fan blev gas bra basarna håller i 14 dagar.. sen är dom slut zlobban
racer-putte skrev:zlobban skrev:benz_elias skrev:sen när fan blev gas bra basarna håller i 14 dagar.. sen är dom slut zlobbanhaha asså e dom de?! väldigt konstigt att mina håller än lr?!? hmmm? Ja de e de mina e hel dom å ..matar dom me ett u-dimension prox 1k 1d steg å det spelar som fan..
benz_elias skrev:nej ska nog spela med brudens audi avant med 2 st phase sx12" och sinus line 1500.. takat flaxar på den iaf evilaudio
evilaudio skrev:benz_elias skrev:nej ska nog spela med brudens audi avant med 2 st phase sx12" och sinus line 1500.. takat flaxar på den iaf evilaudiode e ju bara ett bevis på att bilen e dåligt dämpad å inget annat.
Brains skrev:benz_elias skrev:nej ska nog spela med brudens audi avant med 2 st phase sx12" och sinus line 1500.. takat flaxar på den iaf evilaudioOch sen när blev flexande kaross en bra grej?
benz_elias skrev:du vet inte mycke du evilaudio de märks