2881
Sök

Vad är det bästa med morgonen?

1 570 Inlägg
18 februari 2009
Jag blir mest nervös på lördagsmorgonen, enda dagen man kan gå upp när man vill och gå och lägga sig när man vill, och vilka roliga saker ska man hitta på? Innan jag bestämt mig är det filmkväll eller utgång. smile
Senast redigerat av henrikh (18 februari 2009)

Norrlänning
1 453 Inlägg
19 februari 2009
De bästa med morgonen måste vara när man kollar på termometern och inser att de är -25 ute tongue Skrapa bilrutor är också en favorit..

- Har du champagne?
- Jag har en soda stream och en flaska vitt!

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
20 februari 2009
Jag HATAR morgonen, eller att vakna över huvud taget... då har man en hel dag av att vara pisstrött framför sig, alltså längst tid kvar tills man kan lägga huvet på kudden o somna igen.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

fotointresserad
2 307 Inlägg
20 februari 2009
Det bästa med morgonen?

Snooze-funktionen på väckarklockan, helt klart!

319 Inlägg
20 februari 2009
Att somna om.

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.

461 Inlägg
20 februari 2009
henrikh skrev:
Jag blir mest nervös på lördagsmorgonen, enda dagen man kan gå upp när man vill och gå och lägga sig när man vill, och vilka roliga saker ska man hitta på? Innan jag bestämt mig är det filmkväll eller utgång. smile

Samma här, det händer ofta att jag funderar hela dagen på vad man ska göra på lördag-kväll, å sen får man bara göra nåt för att de helt plötsligt är kväll tongue hehe

BMW - Better Make Way

flaggstångsknoppförgyllare
255 Inlägg
22 februari 2009
få ta en grogg så bakfyllan släpper

varför gå på gatan när man kan krypa på trottoaren

Sök