Update 29: Var iväg idag och köpte SunGards toningsfilm 35. Har aldrig haft något problem när jag tonat rutor men detta blev fan katastrof! bubblor som fan. har alltid kört med Yes diskmedel men denna gång tog jag grönsåpa, Funkade tydligen inte. Så nu vart de 300kr åt helvette. Tar bort filmen snart sen lämnar jag in skiten istället tror jag Bjuds på nån mer bild nu oxå innan kjolarna tas av för förberedelse inför lack.
trist med solfilmen var det sidorutorna du ville tona? i övrigt tycker jag att du fått till en riktigt schysst stil på din bil Nu ska det väl bara byggas en jumbobaslåda i skuffen ?
Muninet: Ja de var sidorutorna som skulle få smaka på lite diskret toning nu men ikke. Tack så mycket! Nja jag vet inte om jag kanske ska prioritera motorn först. får se:)
Dark_Angel: Jo jag var där med lite orginalplast på. Jo jag såg din bil såg riktigt bra ut gjorde den
update 30: Idag har jag putsat upp v40in lite så man slipper skämmas så himla mycket över henne Ska ha en bilträff här i mora. Måste väll se ganska bra ut iaf .. Bjuder på lite taskiga bilder:
Har hittat ett par fas 2 bakljus nu som ska på Natuligtvis tonas!
vilken puts du fått till på lacken! Sjukt snyggt måste jag säga, själv skämms man över sin v40 just nu, ser ju förjävligt ut utan kjolar och grå grundfärg i skärmkanterna :S