3479
Sök

Hur ofta går ni på bio?

998 Inlägg
19 februari 2009
När jag hade jobb så blev det nästan 1gång i veckan, om det gick bra filmer. Nu så blir det 1 kanske 2 i månaden om det går bra filmer, men går mest skit just nu.

Samlar poäng på mitt kort så nu har jag 2 grattis bio biljetter tongue

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

1 814 Inlägg
19 februari 2009
ca 1 gång i månaden, för få filmer som är bra hmm

1 488 Inlägg
19 februari 2009
Känner att det var en evighet sen jag gick. Är ju rätt många bra filmer som trillar in nu, kanske ska ta ett ryck i helgen här.

Jeep Tom
276 Inlägg
20 februari 2009
Jag brukar gå på bio en elelr 2 gånger om året kanske. Om det kommer någon film som jag känner att jag verkligen vill se på just Bio, eller om jag med ett visst sällskap vill gå på Bio.

Dock känns det mest som att om jag lägger 100kr på bilen, då kommer jag i längden få mer roligt utav det tongue

Feeling free to do my own thing

260 Inlägg
20 februari 2009
Aldrig. Finns ju uTorrent.

343 Inlägg
22 februari 2009
Bio är det endast när man tämjer en dam.. ^^

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
22 februari 2009
Hm. Går väl på bio max en gång per år. Men generellt inte ens så ofta. Tycker det är för dyrt, och ja... man får inte riktigt vad man betalar för. Då kan man lika gärna köpa filmen när den kommer ut, för mindre pengar, samt att man dessutom kan se den hur många gånger man vill då.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
22 februari 2009
FireTraXX skrev:
blacken skrev:
Alldeles för sällan, för en film är bäst på bio. Det finns ingen hemma anläggning som kan återskapa känslan av biofilmen.. cool

I beg to differ.
http://www.minhembio.com/THXcht/192313#236273

undra vad han har lagt ner i tid och pengar xD

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

1 863 Inlägg
22 februari 2009
Max 2 gånger om året. Som nån tidigare sa, det finns de flesta filmer på nätet...

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

1 827 Inlägg
22 februari 2009
Jag går väl ungefär en gång i månaden... SFs rabattkort är guld! Jag har också en "bra" hemmabio hemma och det är grymt att titta på film där. Med Bluray så är både bilden och ljudet bättre än i salongen.

Men eftersom jag är en social människa så går jag på bio i alla fall, delvis av dom anledningarna att andra inte vill gå dit. sådeså. smile

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

375 Inlägg
22 februari 2009
FireTraXX skrev:
blacken skrev:
Alldeles för sällan, för en film är bäst på bio. Det finns ingen hemma anläggning som kan återskapa känslan av biofilmen.. cool

I beg to differ.
http://www.minhembio.com/THXcht/192313#236273

Går väl att återskapa, men priset blir mer än ngr bio biljetter.
Bara högtalarna och förstärkarna  som är i länken går på ca 100.000kr

Det är ca 1000 bio besök.

Ang bio besök så är det ca 1gång / månad, nu när man jobbar på IKEA.
När jag jobbade hos SF så gick man säkert 2ggr/ vecka
Senast redigerat av Andreas_ace (22 februari 2009)

Avstängd
1 714 Inlägg
22 februari 2009
Manhunt skrev:
Bio är det endast när man tämjer en dam.. ^^

samma här.

dock blir man lite avskräckt när senaste tre gångerna har vart smått sabbade av pratande folk,
har man möjlighet att dra hem bruden och kolla film hemma istället så gör man hellre de.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
22 februari 2009
Skulle faktiskt gå oftare om det inte vore för dom som inte kan hålla käften...

Gick på highschool musical 3 med tjejen, (hon pröjsade) gick för hennes skull.. men till saken.
Då är det såklart att det sitter tre jävla fjortistjejer som sitter och skriker,gormar och klappar händerna hela jävla tiden.. det var jävligt nära att man skulle bli riktigt förbannad..
kändes som om man skulle vilja kräva tillbaka pengarna.. Men det är ju inget SF kan stå för, att folk inte kan hålla käft..
Så.. Vore inte det för dom som inte håller på så jävligt skulle ja gå oftare.. tror flera tycker som jag, ganska vanligt.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Avstängd
1 714 Inlägg
23 februari 2009
ExXtr3me skrev:

Gick på highschool musical 3 med tjejen, (hon pröjsade) gick för hennes skull.. men till saken.
Då är det såklart att det sitter tre jävla fjortistjejer som sitter och skriker,gormar och klappar händerna hela jävla tiden.. det var jävligt nära att man skulle bli riktigt förbannad..
kändes som om man skulle vilja kräva tillbaka pengarna.. Men det är ju inget SF kan stå för, att folk inte kan hålla käft..
Så.. Vore inte det för dom som inte håller på så jävligt skulle ja gå oftare.. tror flera tycker som jag, ganska vanligt.

precis. folk har helt enkelt ingen skam i kroppen längre så är det bara,
och det är fruktansvärt irriterande att andra förstör nåt man betalt för och man inte kan göra nåt åt det.
rättvist vore att de som pratar under filmen betalar tillbaka pengarna för de andras biljetter,
men tyvärr går ju inte de.

de som skulle kunna ordnas vore en utkastare som medverkar under filmen,
minsta prat och den personen åker ut, jag kommer gå på bio mer när de skaffar detta.

143 Inlägg
28 februari 2009
efter 1 april kommer jag nog gå oftare tongue

With bloody hands i cant deny

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
28 februari 2009
Emilius skrev:
ExXtr3me skrev:

precis. folk har helt enkelt ingen skam i kroppen längre så är det bara,
och det är fruktansvärt irriterande att andra förstör nåt man betalt för och man inte kan göra nåt åt det.
rättvist vore att de som pratar under filmen betalar tillbaka pengarna för de andras biljetter,
men tyvärr går ju inte de.

de som skulle kunna ordnas vore en utkastare som medverkar under filmen,
minsta prat och den personen åker ut, jag kommer gå på bio mer när de skaffar detta.

Jo, Men då kommer det att bli en massa av brytningar i filmen hela tiden tror ja. Men kan dom fixa det på ett bra sätt.. Elr så enkelt att folk skaffar lite mer vett i skallen och respekterar att folk har pröjsat och vill se det dom har pröjsat för på ett schysst sätt.
Vore enkelt men ändå inte...

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

fotointresserad
2 307 Inlägg
28 februari 2009
Brukar inte vara så jätteofta faktiskt. Är väl mest om det har kommit en ny film som man tror är bra så att man brukar vilja se premiären av den eller om man bara är ett gäng som hänger och inte har något vettigt att göra som det brukar kunna bli bio ibland.

Igår var jag iväg och köpte biobiljetter för 800:- så ikväll väntar Män som hatar kvinnor för oss =P

42 Inlägg
2 mars 2009
Jag går väldigt sällan på bio. -.- Lite svårt att ha råd med det när man är arbetslös!

2 600 Inlägg
2 mars 2009
var ett tagsedan man var på bio sen har vi ju ingen direkt bra bio salong ska väll byggas nån ny har jag hört. men man har ju bättre ljud i sin hemmabio (;

gör som jag kör gubba racer=)

1 722 Inlägg
2 mars 2009
nå inte så ofta faktiskt tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Sök