kanske inte händer mycke här men börjar bli lugnt nu så blir lite mer ska ni se update kommer denna vecka när ja lackat d.v.s saker åt mina polare sen e de bara hoppas på att de blir lugnt ettag så j kan tillbringa mer tid i mitt garage
Ja de blir nog sanrt har gjrot kart fronten och breddat ut bakre delen mot bagage luckan men hittar inte batteri laddaren till kamernan men ska kasta upp lite mobil bilder för till fället sen bygger ja traktor för tillfället men den blir klar nu i helgen så kommer en update inom en snar framtid
Nu kommer eran efterlängtade update Blir inte så mycke gjort med bilen efter som ja bygger epa så väntar ettag till och är den inte klar nästa sönda så drar ja den åt helvete... men men kastar upp lite bilder på de lilla som hänt under denna långa tid.
Sakta men säkert så rullar de på i garaget. håller på med de sista på breddningen nu. Det tar en jävla tid ja vet men de är inte så lätt när ja e i garaget typ 2-4 timmar om dan. men men åkte upp till skroten idag för ja skulle köpa delar till min merceders men de hade dom inte men lyckligt vis hittade ja röd vita bakljus till 745an så kastade upp 500 och tog med dom hem. Satte mig i bilen och började koppla in dom och efter d.v.s svordomar så fick ja de att funka Nu gäller de bara att min polare tar hem 940 lyckterna så fronten blir klar nån gång om det inte finns någon här som har till ett bra pris.Sen e de bara spackla och lacka Bilder från idag när den fick komma ut
Hittde en sportratt i garaget idag som satt i fars gamla rallybil så tänkte ja skulle kasta på den och se hur de blir och den får sitta tills ja skaffat en ny orkar inte ha kvar orginal ratten
Kommentera nu
Enbart tillfällit. Ser bättre ut än orginal om ja får säga de själv iallafall. Vad Tycker ni?