Äntligen har ja en komplett front de har tage sin tid men nu e de klart eller ja klart och klart ja har allt som behövs. Får förmodlingen usa blinkersena imorrn och då åker dom på. Nu har man iallafall en komlett bil
BILDER
GLÖM INTE ATT LÄGGA EN KOMMENTAR
YEAH
YEAH
Skaffade en fun plate när ja va ner till elmia ... Kommer en turbo grill och Usa blinkers nån da
idag blir det in till biltema och köpa lite kablar tills slutsteget. Visst kanske inte e så värst nödvändigt men va fan Och förmodligen kommer mina usa blinkers idag också de ser ja fram emot.
Breddade plåtisar is the shit De e allt tur att man e på dom rätta ställena vid rätt tillfalle Fick 2 st breddade plåtisar helt gratis av en polare. trodde han skämtade först när han sa att ja fick dom gratis om ja tog dom på en gång . Såg bara glad ut och lastade in dom. Hem och satte dom bak på bilen och de va perfekt med breddningen inga spacers eller nåe . Sen kom polare och frågade om ja kunde spackla på hans moppe ram så han fick svetsa de sista på breddningen bak så nu e de 100% klart ÄNTlIGEN kastar upp ettpar tre bilder på de hela
Kommentera nu
mjaa de e lagom de
ja lite breda iaf skulle nästan breddat mer tror ja...
Pimpad 740 : Nja ja tycker inte de kapade dom gir och plastade ihop dom och ja tycker dom ser förbannat bra ut.
Rquired : Ja de tror ja att den kommer göra. Det e ju inte alla som bygger som mig visst finnns de en del men ingen som bygger som mig.
Ogge89 : Ja de borde du göra. Få hoppas på att du blir klar denna gång... Tack ska du ha.
Liljeberg : ja de blev riktigt bra svetsade dom igår så du e de bara bakdörrarna och svetsa sen e den 100% klar i plåtarbetet. Fixa snart ska jobba 110% i helgen vill ha den klar 9maj men vi får la se
blir väll ingen jätte update eftersom ja glömt att tage några bilder. Men men kommer att kasta upp bilder ikväll så har ja även börjat spackla upp bilen också inför lack. Ska dra iväg och köpa spackel idag så börjar de dra ihop sig nu men men iallafall kommer nog inte gå i de tempot de gör denna helgen har fixat så vi blir minst 4 st i garaget och målet är att ha bilen klar 9 maj. Hade lite otur igår att svetsen gick sönder men de e nånt ja får leva med. Ja ska iallafall fixa gastuber till min gasvets tills på freda så kan ja iallafall göra något.
Ha de så bra så kastar ja upp bilder inom en snart framtid
idag rullade de på bra tycker ja allt med detta tempo hela nästa helg e 9 maj inge preblem
de som ska göras innan 9 maj!
iallafall lack kommer utföras utav mig så snart de e klart för de ska även lacka en traktor i samma färg som förövringt e volvo 601 röd så ja ska lacka med motorutrymme och dörrgångar så de ser bra ut sen på med polarens vita mim fälgar rycka av fjädrarna och en dikal på bak rutan som de ska stå glocalnet might be low,but we are lower tona ruter och sen ner på linde träffen sen hem och riva ut all inredning och in med 960 inredning helskins baksäte (svart) rally stolar (äkta) Sen bygga bättre ljud. Sen när allt e klart ska ja lacka den i en lila färg som ja blandar själv så kommer de se grymt bra ut.
Måste skaffa mer glasfiber spackel imorrn så ja kan spackla sista dörren sen finspackla klart allt sen bara göra sen klart
Aja ska inte tjata ut er på vad som ja ska göra än utan ni får vänta och se helt enkelt men nu tänkte ja kasta upp lite bilder också så ni vet vad vi gör i mitt garage
01:42 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!! Pallar inte detta måste göra något vettigt... Ska dra ner i garaget och göra nåe vettigt nu... E fan kär i biljävlen... men 9 maj ska ja fan ta ett litet "lov" från bilen tror ja allt