Jadu, bakvagnsbryggsbussningarna (långt ord) brukar vara dåliga och det kostar väl runt 1500kr för materialet, och sedan tillkommer arbete och det vågar jag inte ens tänka på. Sen kan det låta lite från bakaxeln, men det är inget som "rasar". Jag bygger på lite till snart, ska käka nu nämligen.
Ja, den främre hardyskivan brukar det vara dax att byta vid 20 - 25k mil, klonk ifrån drivlinan, ofta är det ett litet glapp i klumpen, men även glapp i bussningarna i bakvagnsbryggan och hardyskivan kan trissa upp glappet så det verkar vara större än vad det är i verkligheten. Och man köper en 190 så tycker jag att man skall passa på att byta oljan i klumpen och lådan.
Senast redigerat av -Mackan- (22 februari 2009)
Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.