Ja, ska du lämna in den på Merca får du nog ta fram stora plånboken,hehe. Men köper du delarna själv och byter själv så är det inte dyrare än vilken bil som helst. AD-Center har bra priser.
Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson'' Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
dom där bussningarna e slut på min me men vetifan vad som hänt med diffen ^^ låter som en rakskuren växellåda när man gasar på men inget när man släpper gasen sorry för att jag låna tråden lite
jag har kört min w201:a i snart 18000mil 32000totalt på mätaren jag ha bytt stötdämparna bak thats it .det är en otrolig liten maskin som går o går o går.........
okej ja den jag funderar över har inte alls gått långt men den nöter bakdäcken
vanligt att bakfjädrarna är slut då får du en konstig vinkel på hjulen bmw/mercedes lider oftast av detta då dom är tunga bak.
Ja, ska du lämna in den på Merca får du nog ta fram stora plånboken,hehe. Men köper du delarna själv och byter själv så är det inte dyrare än vilken bil som helst. AD-Center har bra priser.
jo men ngt sådant blir de nog inte.jaja nu har man lite mer kött på benen iaf:)
jag har kört min w201:a i snart 18000mil 32000totalt på mätaren jag ha bytt stötdämparna bak thats it .det är en otrolig liten maskin som går o går o går.........
okej ja den jag funderar över har inte alls gått långt men den nöter bakdäcken
vanligt att bakfjädrarna är slut då får du en konstig vinkel på hjulen bmw/mercedes lider oftast av detta då dom är tunga bak.
okej, bilen i fråga har rullat ca 12000mil lågmilare med andra ord men kan ju vara detta som är orsaken.