Tjenare, är en kille på 18 somrar som letar efter en bil till min studentbal fredagen den 29:e maj och har haft körkort sedan oktober(utan anmärkningar på uppkörningen). Letar efter en bil som har plats för mig och min baldejt, vare sig om jag får köra själv eller om du kör. Bilen som jag vill ha ska helst vara "one-of-a-kind" och ja, jag har kollat på www.bfm.nu. betalning är givet.
Jag skulle gärna ställa upp med blazern. (finfint utan kåpan om vädret är bra) Den ska vara klar med diverse updates (som större däck bland annat) och körbar då igen. Garanterat en ovanlig bil...
Jag skulle gärna ställa upp med blazern. (finfint utan kåpan om vädret är bra) Den ska vara klar med diverse updates (som större däck bland annat) och körbar då igen. Garanterat en ovanlig bil...
hmm... taket är drygt 2.10m upp nu, den kommer väl upp 10-15 cm till sen... backspeglarna hamnar väl i ganska lagom höjd för att en normallång ska kunna slå huvudet i dom...
hmm... taket är drygt 2.10m upp nu, den kommer väl upp 10-15 cm till sen... backspeglarna hamnar väl i ganska lagom höjd för att en normallång ska kunna slå huvudet i dom...