3287
Sök

Kvinnor gör roliga saker med bilen.

498 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
Ibland kan man fundera om vissa föds utan hjärnor. lol

http://www.chilloutzone.to/video/frauen … ation.html

Fler som har roliga historier?

Ex:
Min mor fick möte på en ganska smal bro av en bil som körde mitt i vägen, vad gör hon?
Hon kastar in bilen åt höger i staketet ist för att låta den andra köra in i bilen( gick kanske 5-7km/h).
Resultatet av detta vart en bil med djupa repor och bucklor efter hela sidan och eftersom den andra bilen drog fick hon ta det på sin vagnskada.

Min sambo har backat in i ett träd och därmed fixat en rejäl buckla i bakluckan + en massa annat.

870 Inlägg
23 februari 2009
Den filmen finns redan uppladdad säkert tre gånger på Garaget!
Senast redigerat av Nismo89 (23 februari 2009)

2 182 Inlägg
23 februari 2009
Min morsa hitta inte sin bil hon parkerat, en KNALLGUL Volvo 740, den lyste praktiskt taget upp halva ICA parkeringen, hon trodde den va stulen å ringde farsan som kom ner å såg var bilen var lol

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

458 Inlägg
23 februari 2009
Tja, har en liten historia om min storasyster som skulle ta körkort för en 5 år sen. Steg ett var att hon skulle lära sej att krypköra. FULL GAS o lite kopplig=Brända lameller...  det lukta fan brända lameller inom en halvkilometers radie. Morsan satt breve o låtsas som ingenting... big_smile
Enligt mej hör damer och bilar hör ihop såvida dom inte sitter bakom ratten o ställer "onödiga, typiska blondin" frågor punkt slut. Kanske ni andra inte håller med, men dom gör sej allt bra mkt finare i passagerarsätet wink

498 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
"Blondin körde på madrass"

This blonde ran over a mattress on the highway. She decided not to worry about it and kept driving.

The jumbled mattress finally whipped around enough to tear a hole in the fuel tank. Lack of fuel is what finally brought her vehicle to its knees.

She still managed to drive 30 more miles with a 60-lb. tangle of stuff wrapped around her driveshaft.

She had it towed to her dealership and complained that the vehicle had "Sort of a shimmy" when she was driving at high speeds.

Below are the photos of what they found when inspecting her car at the dealership.

The last photo is the best.

http://img12.imageshack.us/img12/8218/27225062.jpg
http://img504.imageshack.us/img504/7195/27365909.jpg
http://img504.imageshack.us/img504/2562/27989265.jpg

Hur lyckas man lol

Ugglan-racing
362 Inlägg
23 februari 2009
Jonnsard skrev:
Tja, har en liten historia om min storasyster som skulle ta körkort för en 5 år sen. Steg ett var att hon skulle lära sej att krypköra. FULL GAS o lite kopplig=Brända lameller...  det lukta fan brända lameller inom en halvkilometers radie. Morsan satt breve o låtsas som ingenting... big_smile
Enligt mej hör damer och bilar hör ihop såvida dom inte sitter bakom ratten o ställer "onödiga, typiska blondin" frågor punkt slut. Kanske ni andra inte håller med, men dom gör sej allt bra mkt finare i passagerarsätet wink

Jodå tjejer ska köra bil om dom har något innanför pannbenet. visst är de fint med tjejer i passagerar sätet med. men gött att åka jämte också^^

How does dust taste sucker??

2 118 Inlägg
23 februari 2009
enpatte skrev:
"Blondin körde på madrass"

This blonde ran over a mattress on the highway. She decided not to worry about it and kept driving.

The jumbled mattress finally whipped around enough to tear a hole in the fuel tank. Lack of fuel is what finally brought her vehicle to its knees.

She still managed to drive 30 more miles with a 60-lb. tangle of stuff wrapped around her driveshaft.

She had it towed to her dealership and complained that the vehicle had "Sort of a shimmy" when she was driving at high speeds.

Below are the photos of what they found when inspecting her car at the dealership.

The last photo is the best.

http://img12.imageshack.us/img12/8218/27225062.jpg
http://img504.imageshack.us/img504/7195/27365909.jpg
http://img504.imageshack.us/img504/2562/27989265.jpg

Hur lyckas man lol

Hahahaha lol tongue lol

D.i.l.l.i.g.a.f

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
23 februari 2009
Detta krävs kanske ingen kvinna till att göra utan bara en otänksam person, men i detta fallet var det min flickvän.

Bara några timmar efter att jag varit och hämtat min sprillans nya bil från återförsäljaren skulle hon åka med en runda.. Det första hon gör är att sparka av sina stövlar ganska hårt mot trösklarna sad sen öppnar hon en ramlösa som blivit väl skakad, den pyser naturligvis ut över sätet.. suck.. smile

1 024 Inlägg
23 februari 2009
hahaha vilka tjejor den bästa va när han öppnade griden! big_smile hahaha

498 Inlägg
23 februari 2009
Trådstartare
Senast redigerat av enpatte (23 februari 2009)

R1 driver!
5 128 Inlägg
23 februari 2009
enpatte skrev:
Ibland kan man fundera om vissa föds utan hjärnor. lol

http://www.chilloutzone.to/video/frauen … ation.html

Fler som har roliga historier?

Ex:
Min mor fick möte på en ganska smal bro av en bil som körde mitt i vägen, vad gör hon?
Hon kastar in bilen åt höger i staketet ist för att låta den andra köra in i bilen( gick kanske 5-7km/h).
Resultatet av detta vart en bil med djupa repor och bucklor efter hela sidan och eftersom den andra bilen drog fick hon ta det på sin vagnskada.

Min sambo har backat in i ett träd och därmed fixat en rejäl buckla i bakluckan + en massa annat.

Klockren film big_smile

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
24 februari 2009
kolla bara på sveriges värsta bilförare på tv4 så får man se hur en äkta blondin kör yikes yikes yikes

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

1 196 Inlägg
24 februari 2009
Visst finns det killar som kör som yxskaft också. Men ibland kan man börja undra vad vissa kvinnor gör i trafiken. Tex mötte jag en tjej som körde på åt fel körrikting i busskörfält nu i helgen när jag jobbade. Bara att stanna bussen, vad tror ni hon gör då? Kliver ut och frågar om jag kan flytta på mig för hon kan inte backa.. Jo tjena, backar gärna 20 meter ledbuss i sthlm city. Fick själv flytta på hennes bil, la även till att hon kanske borde söka sig till en körskola, och att körkortet hon hittat i cornflakespaketet inte var giltigt.

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
24 februari 2009
Bilen som trillar ner i smörjgropen på besiktningen, har jag läst nånstans att det var en gammal gubbe som körde.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

458 Inlägg
5 mars 2009
master_lars skrev:
Visst finns det killar som kör som yxskaft också. Men ibland kan man börja undra vad vissa kvinnor gör i trafiken. Tex mötte jag en tjej som körde på åt fel körrikting i busskörfält nu i helgen när jag jobbade. Bara att stanna bussen, vad tror ni hon gör då? Kliver ut och frågar om jag kan flytta på mig för hon kan inte backa.. Jo tjena, backar gärna 20 meter ledbuss i sthlm city. Fick själv flytta på hennes bil, la även till att hon kanske borde söka sig till en körskola, och att körkortet hon hittat i cornflakespaketet inte var giltigt.

Asfalts-barn roll (tjejen, inte du tongue)

Janas! lattmask
177 Inlägg
5 mars 2009
alla tjejer är inte hopplösa. Min flicka e till och med bättre än mig på att leka runt med bilen.(fast hon kanske bara e orädd och gasar tongue)

den rullar^^

5 089 Inlägg
5 mars 2009
Min syster åkte ner för en backe, då gick ett bromsrör av så bromsarna funkade inte alls. Då släppte hon ratten och satte händerna för ansiktet....

Som tur var så var hennes pojkvänn med som kunde dra handbromsen..

\Lindgren

Med Lem
29 Inlägg
5 mars 2009
jag har kommit på att vissa tjejer trampar gasen i botten så fort hon blir rädd.....har både sett det på både personbil och lastbil.....

MINSKA DÖDSOLYCKORNA PÅ VÅRA VÄGAR! Kör på trottoaren.

1 749 Inlägg
5 mars 2009
ThimNyberg skrev:
alla tjejer är inte hopplösa. Min flicka e till och med bättre än mig på att leka runt med bilen.(fast hon kanske bara e orädd och gasar tongue)

Det säger väl inget om henne, men mer om dig!

Sorry, var bara tvungen.smile

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

4 586 Inlägg
5 mars 2009
oj dom där ska inte köra när dom blir gamla.

Dom som kör värst i trafiken är dom som är "bäst" på allt

Sök