3214
Sök

Inför: Vårträff Barkarby 17/4 kl. 20.00

German Engineering
9 083 Inlägg
12 april 2009
Trådstartare
Man ska helst undvika att skräpa ner parkeringen, göra burnouts och dricka sprit. Det är inte tillåtet, tror att deltagarna förstår det men vill bara påpeka det ändå så ni vet.

Det ska bli riktigt kul på fredag big_smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

36 Inlägg
12 april 2009
Jag kommer lätt! big_smile

1 062 Inlägg
13 april 2009
Kan även vara bra att veta att ett vaktbolag har rätt bra kontroll över området. Om brandlarmet går på tex IKEA pga att någon burnat intill så röken går in i byggnaden blir det inte så kul längre....

"You Go, we go!"

Steker som aldrig förr
503 Inlägg
13 april 2009
Sprit, svinierier och sådant vill vi inte ha dit. Det fick jag se nog av på elmia igår. Fan vad många fulla jävlar det var där alltså. Vart riktigt sur över det.

Så nu hoppas vi på soligt väder och många glada bilentusiaster smile

8-)

BMW
183 Inlägg
13 april 2009
Jag håller med alla föregående inlägg ang. knäppgökar och fyllon...
Vi vill inte ha folk som ska förstöra och dra till sig uppmärksamhet av polis som skickar bort oss eller t.o.m. ger oss böter för att någon knäppis håller på.
Hur som helst ses vi allihopa på fredag med förhoppning på klart och fint väder!

God natt på er alla! tongue

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS

German Engineering
9 083 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
limpanhaha: Du är välkommen smile

TLO: Tack för tipset, det ska vi komma ihåg smile

Alex_M: Håller med dig, var en hel del fulla människor man såg på Elmia i lördags. Fattar inte att det är tillåtet att dricka därinne.

-Zeus-: Vi ska se till att träffen blir bra och inget olagligt tillåts. Vi får hoppas att vi har bra väder smile

//CarpeDiem wink

Steker som aldrig förr
503 Inlägg
13 april 2009
Carpe diem: ja fyfan. sen på kvällen vid A6 center/ikea parkeringen. var ju hur mycket fylla som helst. och dom skräpade ju ner nåt så in i bomben. Det ger bara dåligt rykte.

SÅ JAG VILL PASSA PÅ ATT SÄGA TILL ALLA: TA MED ER ERAN SKIT FRÅN PARKERINGEN ELLER SLÄNG DET I PAPPERSKORGEN/KORGARNA.

8-)

German Engineering
9 083 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Alex_M: Jo, jag hörde att det var kaos på A6-parkeringen på kvällen. Tur att man inte var där tongue Men kan tänka mig att det var mkt fylla och att folk skräpade ner som fan! Det slutar med dåligt rykte och kanske de stänger av där, man vet aldrig.

Till alla deltagare inför Vårträff Sthlm 2009: Lyssna på Alex_M:s goda råd och vi får en riktigt trevlig träff på fredag.

//CarpeDiem wink
Senast redigerat av CarpeDiem (13 april 2009)

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
13 april 2009
Hinner jag fixa växellådan på tisdan, besikta på onsdan och polera den på torsdan så tar jag Monzan.
Annars lär jag dyka upp i en Mustang o kusinen med M5:an.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Schwarz Funf
222 Inlägg
13 april 2009
Ska lämna in bilen hos BMW för lackering av vissa detaljer ska komma och titta förbi om bilen blir färdig i tid!  Kommer att vara roligt big_smile

Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes

17 Inlägg
13 april 2009
hur många bilar blir det  nu den 17:e??

German Engineering
9 083 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
God eftermiddag allihopa smile Skönt att vara ledig från skolan, börjar på onsdag big_smile
Man har haft mkt att göra de senaste dagarna under påsken tongue Hjälpte en polare att flytta och det har gått bra smile Ska bli kul att komma förbi hans nya lägenhet, tänkte köpa sprit som inflyttningspresent wink

Nu kommer en uppdatering!

Det är 4 dagar kvar tills Vårträff Sthlm 2009 börjar och det ska bli kul big_smile För de som inte hängde med i tråden så kommer lite information:

När alla deltagare är på plats så börjar vi med att hälsa varandra, kolla in bilarna och snacka lite skit. De som känner sig hungriga så kan vi nog käka tillsammans. Men alla kan inte vara på samma ställe så ni får välja mellan MAX och McDonalds här i Barkarby. Efter vi har käkat middag så går vi tillbaka till träffen och tar det lugnt. Innan träffen avslutas så ska vi ta gruppfoto så alla är med smile Efter det avslutar vi med en cruising men de som vill får gärna följa med, det är inget måste. Om man vill åka hem efter gruppfoto så får man göra det smile

Cruisingen kommer vara på Sveavägen så de som är intresserade får gärna följa med big_smile Jag kommer vara med i konvojen smile

Om jag inte lyckas ta med mig Almeran så kanske nån annan som har plats över wink

Vi ses på fredag big_smile

//CarpeDiem wink
Senast redigerat av CarpeDiem (13 april 2009)

Steker som aldrig förr
503 Inlägg
13 april 2009
Låter ju riktigt najs alltså smile ser fram emot detta. smile

8-)

39 Inlägg
13 april 2009
Kul med en träff. Synd att man inte kan komma, utan att vissa också behöver jobba.
Men ni får ta många bilder, och sukta oss som inte kunde komma med.. tongue

Alla kommer någon gång dö, så varför inte göra det i 300km/h?

German Engineering
9 083 Inlägg
13 april 2009
Trådstartare
Alex_M: Det ska bli riktigt kul på fredag, vet att du är taggad tongue

Michis87: Synd att du inte kan dyka upp på träffen men det kommer fler så oroa dig inte wink Bilder kommer fixas och läggas upp på eftersnackstråden och på mitt galleri smile

//CarpeDiem wink

Schwarz Funf
222 Inlägg
13 april 2009
Det kommer att vara skit roligt med Cruisingen wink

Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes

26 Inlägg
13 april 2009
Räkna med mig och "Matte_dj"! Dock lär vi båda dyka upp i hans Sierra då det är lite tomt på bilar i mitt garage.. Carpediem, har du någon aning om antalet som kommer att dyka upp? Nice kommer det bli iaf!

Hej Bönder.

3 113 Inlägg
13 april 2009
Vi lär ju ses på fredag... fall ni ser en rödhårig-rockare så hälsa föfan

Semper Fi

Maudi EVO3 2.2TQ
5 Inlägg
13 april 2009
kanske tittar förbi med traktorn...

Nån annan från uppsala som ska dit?

30 Inlägg
13 april 2009
whaaa synd jag hadde velat vissa upp mitt monster men är på Rally gotland då ..... sad men men blir väll ett par träffar i sommar iaf smile

Sök