Det är fint det! Dock inte för tidigt tycker jag, kan ju vara fint om man hunnit sparka igång sommaråket och att kvällarna inte innehåller minusgrader.
Klart man är på, tar även med mig hela ligan med bilar och folk Men ska vi se om man kan ha den på en vardagskväll, har märkt att folk skulle uppskatta det. Det är ju på helgerna man har planer, på vardagskvällarna sitter man ju bara och undrar vad man ska hitta på
Danne-M3: Bra att det finns intresse Jag ska se till att det inte krockar med andra träffar/evenemang
Nu kommer en uppdatering angående Vårträff Sthlm
Jag och BMW_Galen_Tjej kommer att samarbeta eftersom hon har erfarenhet av att anordna träffar så man har bett henne om hjälp Jag har som sagt fortfarande inget datum när träffen börjar men det är en fredagkväll kl. 20.00 som gäller fortfarande BMW_Galen_Tjej och jag kommer bestämma vilket datum det blir, kommer uppdatera om det senare
//CarpeDiem
Jag vill inte vara den som är den, men vad jag vet så är INTE Louise (BMW_galen_tjej) inblandad i denna träff utan kör sitt egna race, med sina egna träffar som hon kommer hålla i nu i sommar. Men jag kanske bara är väldigt dåligt informerad?
I like money right where I can see it, standing in my front yard...