3233
Sök

Inför: Vårträff Barkarby 17/4 kl. 20.00

26 Inlägg
14 april 2009
Folk verkar taggade iaf! och det verkar ju bli en skaplig samling... nice. big_smile

Hej Bönder.

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
14 april 2009
Funkiee skrev:
Till o med polisen kanske ställer ut sitt åk lol

Vi ses där, är sjukt taggad på de! big_smile

Mvh Patrik

Klart snuten ska ställa ut lol jag kommer fullt blinkandes med min CivilCop, dock med en dålig uppdatering, men hoppas bara att man inte blir avvisad för det lol

Och för er som känner er coola som motsäger arrangörens regler, ni är "fett"coola bland 15åringar på moppe om ni står och burnar på träffen, så snälla gör oss denna vänliga och ENKLA tjänst, ge fan i att burna då jag INTE vill ha min bil blästrad med en massa sten, regnummer kommer att skrivas ner såfort ett stenskott från en spinnande bil nuddar bilen.. så är det bara...

Ja, vissa är lite känsligare mot sin lack än vad andra är, och ni kan ju också vara vänliga mot erat däck-konto och tanka bilen till nästa träff istället för dem pengarna ni annars burnar av... wink

Och till EvilAudio, klart man ska stå och snacka skit och lära känna nya människor, det är ju svinkul:) Tröttnar du på vårat snack (om du nu kommer) får du väl spela lite musik med din anläggning, oavsett bil wink

Cya there allihopa

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

182 Inlägg
15 april 2009
Jag kommer nog ifrån Köping, via västerås då smile, kul att komma lite utanför västmanland wink

3 650 Inlägg
15 april 2009
Galic_Andro skrev:
Funkiee skrev:
Till o med polisen kanske ställer ut sitt åk lol

Vi ses där, är sjukt taggad på de! big_smile

Mvh Patrik

Klart snuten ska ställa ut lol jag kommer fullt blinkandes med min CivilCop, dock med en dålig uppdatering, men hoppas bara att man inte blir avvisad för det lol

Mvh Andro

vi blir typ 4 bilar sammanlagt, v70 civvare till tongue
min gula
audi v8
945 tuurboo tongue

troligen..
Senast redigerat av Kesler (15 april 2009)

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
15 april 2009
Chevrolet_racing skrev:
är taggad som fan inför träffen!!! får se om jag lyckas få klart kopplingen annars får jag väll åka med någon polare.

H*****E heller! Jag (läs vi) vill åka buggy :*(

Ska se om jag hinner få allt att klaffa så kanske du får åka Saab om det vill sig illa med tysken
Senast redigerat av TenZer (15 april 2009)

Rock'n Roll

1 062 Inlägg
15 april 2009
evilaudio skrev:
TLO skrev:
Personligen skulle jag gärna se att alla som kommer dit är TREVLIGA och VÄNLIGA mot ev Polis eller Väktarpersonal som kan tänkas bli nyfikna på vår samling, som lär tilldra sig en viss uppmärksamhet.

Möts dem av ett opretentiöst, vänligt och ödmjukt beteende från oss så står vi på "good standing" så att säga....vilket ALLA vinner på! De gillar bilar dem med!
Märker jag att det börjar spåra ur så kommer jag lämna stället rätt omgående, o tacka för mig!

MEN nu skall vi fokusera på en KUL kväll eller hur!?

men nåt måste väl ändå hända under träffen??   elle ska vi/ni stå som ett gäng puckon å snacka bajs bara å ljuga om vem som har ballast bil?

Så du kommer i alla fall?  Då lär vi ha musik i alla fall jue! smile

"You Go, we go!"

1 200 Inlägg
15 april 2009
Det verkar som att det blir några stycken från Enköping ändå. Jag var lite orolig att kompressorkonverteringen skulle sinka mig, men jag blev klar i helgen så nu kommer jag definitivt smile

KD
15 april 2009
Eventuellt dyker jag också upp.
Är det 10 bilar som kommer är det inte värre än att man kör hem igen. smile

JDM
593 Inlägg
15 april 2009
Jäklar, detta ska bli kul big_smile
Verkar som om Ikea parkering blir ganska laddad med god stämmning och trevligt folk på fredag big_smile

Inte långt kvar nu!

Det ska vara JDM och bana!

BMW
183 Inlägg
15 april 2009
CarpeDiem: Mycket bra regler!
Galic_Andro: Hahaha!!
Jag håller med dig, status till moppe killarna! tongue

JAG  AS TAGGAD!!! big_smile
Senast redigerat av -Zeus- (15 april 2009)

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
15 april 2009
Glöm inte att ni som kommer från Enköpinghållet via Bålsta så träffas vi 18.00 i Kungsängens OKQ8 mack och därefter åker runt 19.30 till träffen i Karavan, im first smile

Under tiden tvättar vi och putsar och kanske tar oss en kaffe för o värma kroppen big_smile

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

Saab älskare!
4 597 Inlägg
15 april 2009
Men vi kommer vara fler än 10 st, jag kommer ha min där, har 3 st till saabar varkar det bli, o sen lär de fyllas på lite! smile

4 663 Inlägg
15 april 2009
Funkiee skrev:
Men vi kommer vara fler än 10 st, jag kommer ha min där, har 3 st till saabar varkar det bli, o sen lär de fyllas på lite! smile

synd att inte min bil kommer då hade det blivigt  4 saabar big_smile

56 Inlägg
15 april 2009
Jag kommer med minst 3 andra bilar:)
lär bli fett med cars

59 Inlägg
15 april 2009
Åker förbi med sambons CTR och kollar läget! smile

//Mattias

German Engineering
9 083 Inlägg
15 april 2009
Trådstartare
Verkar som att det kommer en hel del med bilar till Ikea/Barkarby, ska bli kul big_smile Känns som att parkeringen kommer bli fullproppat tongue 2 dagar kvar och sen smäller det big_smile Hoppas ni är riktigt taggade som jag är big_smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

4 663 Inlägg
15 april 2009
CarpeDiem skrev:
Verkar som att det kommer en hel del med bilar till Ikea/Barkarby, ska bli kul big_smile Känns som att parkeringen kommer bli fullproppat tongue 2 dagar kvar och sen smäller det big_smile Hoppas ni är riktigt taggade som jag är big_smile

//CarpeDiem wink

klart vi e taggade big_smile

Förvalt Värde
61 Inlägg
15 april 2009
Galic_Andro skrev:
Glöm inte att ni som kommer från Enköpinghållet via Bålsta så träffas vi 18.00 i Kungsängens OKQ8 mack och därefter åker runt 19.30 till träffen i Karavan, im first smile

Under tiden tvättar vi och putsar och kanske tar oss en kaffe för o värma kroppen big_smile

Mvh Andro

Oj oj.. 18:00.. då får man snabba på efter jobbet då.

-=Tryck&Pys: A4 Dtm=-

FreddeK
15 april 2009
ta med några sopsäckar så hjälper jag till att plocka om det urartar! mvh Fredde

16 197 Inlägg
15 april 2009
TLO skrev:
evilaudio skrev:
TLO skrev:
Personligen skulle jag gärna se att alla som kommer dit är TREVLIGA och VÄNLIGA mot ev Polis eller Väktarpersonal som kan tänkas bli nyfikna på vår samling, som lär tilldra sig en viss uppmärksamhet.

Möts dem av ett opretentiöst, vänligt och ödmjukt beteende från oss så står vi på "good standing" så att säga....vilket ALLA vinner på! De gillar bilar dem med!
Märker jag att det börjar spåra ur så kommer jag lämna stället rätt omgående, o tacka för mig!

MEN nu skall vi fokusera på en KUL kväll eller hur!?

men nåt måste väl ändå hända under träffen??   elle ska vi/ni stå som ett gäng puckon å snacka bajs bara å ljuga om vem som har ballast bil?

Så du kommer i alla fall?  Då lär vi ha musik i alla fall jue! smile

ja kanske dyter upp men inte me "monstret".. isf tar ja privatbilen.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Sök